۰

برندگان App Store Award سال ۲۰۲۱

برندگان App Store Award سال ۲۰۲۱

برندگان App Store Award سال 2021

با نزدیک شدن به پایان سال، اپل برندگان جوایز سالانه App Store خود را برای بهترین برنامه های آیفون، آی پد، مک، اپل واچ و اپل تی وی اعلام کرد. طبق معمول دسته بندی ها، اپلیکیشن سال و بهترین بازی هستند و بر اساس دستگاه ها از هم جدا می شوند. امسال اپل دسته جدیدی از ترندهای سال را اضافه کرد که چیزی را مشخص می کند که تأثیرات ماندگاری بر زندگی مردم داشته است. موضوع این بخش ارتباط است و Among Us، Bumble و Canva سه برنده جایزه اینجا بودند.

برنامه آیفون سال متعلق به Toca Life World است ؛ یک بازی رنگارنگ جهان سازی برای بچه ها با آزادی زیادی برای طراحی شخصیت ها و محیط ها. توسعه دهنده Toca Boca پشت بازی Toca Life World است.

برندگان App Store Award سال 2021

اپلیکیشن ویرایش ویدئو LumaFusion به عنوان بهترین اپلیکیشن آیپد شناخته شد. این اپلیکیشن خود را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین ابزارها برای تولیدکنندگان محتوا در سراسر اکوسیستم موبایل اپل معرفی کرده است. تری مورگان، یکی از بنیانگذاران، گفت که کاربران فعال روزانه در طول همه گیری کرونا دو برابر شده اند.

برندگان App Store Award سال 2021

Craft برنامه Mac سال شد. این یک برنامه آفیس است که به صورت بومی برای macOS ساخته شده است (نسخه‌های iOS و iPadOS نیز وجود دارد) که به شما امکان می‌دهد اسناد و یادداشت‌ها را با تصاویر، ویدیوها و پیوست‌های PDF به روشی ساختاریافته و از نظر بصری جذاب ایجاد و ویرایش کنید.

برندگان App Store Award سال 2021

Carrot Weather اپلیکیشن سال اپل واچ است. بررسی دقیق هواشناسی را ارائه می دهد و بهترین بخش این است که می توانید انتخاب کنید که چگونه اطلاعات آب و هوا به شما ارائه شود و همه آنها به طور حرفه ای با معیارها و داده های تا حد امکان دقیق هستند.

برندگان App Store Award سال 2021

DAZN بهترین برنامه برای Apple TV است. این یک کاتالوگ استریم ورزشی گسترده با پروفایل های اشتراک ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بهترین مسابقات ورزشی را از سراسر جهان به صورت زنده یا در پخش مجدد تماشا کنید.

برندگان App Store Award سال 2021

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *