۰

آموزش فورتنایت : تنظیم خودکار ترتیب آیتم های شما

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

در بازی فورتنایت ، گاهی اوقات تفاوت بین برد و باخت به این بستگی دارد که چه کسی می‌تواند در سریع‌ترین حالن ممکن سلاح مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر تا به الان برای شما پیش آمده است که در هنگام رویارویی با یک دشمن به جای تیر زدن به او اشتباهی برای او شیلد پرتاب کنید ، حتما این آموزش را دنبال کنید تا بتوانید جای آیتم های خود را به ترتیب مورد نظر خود تنظیم کنید . در ادامه نحوه استفاده از Preferred Item Slots در تنظیمات بازی آورده شده است :

برای یافتن منوی Preferred Item Slots، به تنظیمات و به برگه دوم بروید که تنظیمات «Game» نامیده می‌شود و با نماد چرخ دنده نشان داده می‌شود. به روی Preferred Item Slots بروید و «Configure» را انتخاب کنید.

با این کار یک منوی سفارشی سازی باز می شود که باید آن را مطابق میل خود تغییر دهید. کاری که Preferred Item Slots انجام می‌دهد این است که به‌طور خودکار لوت‌های مشخصی را به نقاط خاصی در فضای موجودی پنج اسلاتی شما بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده منتقل می‌کند.

آموزش فورتنایت

این سیستم فقط در صورتی به درستی کار می کند که پنج اسلات خود را پر نکرده باشید. هنگامی که این کار را انجام دادید، بازی به تنظیمات دستی باز می گردد، به استثنای لوت های با لول های بالاتر که جایگزین لوت هایی با لول کمتر از همان نوع می شوند. به عنوان مثال، اگر اسلات شاتگان خود را به‌عنوان فضای موجودی دوم از سمت چپ تنظیم کنید و در حالی که یک شاتگان آبی در دست دارید، یک شاتگان نارنجی پیدا کنید، آن سلاح جایگزین شاتگان قبلی شما می شود.

این سیستم به خصوص در اوایل بازی زمانی که برای اولین بار فرود می آیید بسیار مفید است. این کار نیاز به توجه به جایی که آیتم های خاص در موجودی شما می رود را از بین می برد زیرا می توانید اطمینان داشته باشید که آنها دقیقاً به جایی رسیده اند که می خواهید و انتظار دارید بروند.

منبع : Gamespot

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *