۰

معرفی سری بازی های Dishonored به ترتیب انتشار

سری بازی های Dishonored

سری بازی های Dishonored

سری بازی های Dishonored

Dishonored که توسط استودیو Arkane ساخته شده و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است، یکی از مشهورترین مجموعه‌های اکشن ماجراجویی مخفی کاری است و چندین جایزه را در سه نسخه مستقل خود دریافت کرده است.

این سری ماجراهای گارد سلطنتی کوروو آتانو، امپراطور امیلی کالدوین و قاتل بیلی لورک را روایت می کند.

در این لیست، همه بازی‌های Dishonored را به ترتیب انتشار بررسی می‌کنیم، که این ترتیب بازی توصیه‌شده برای درک جدول زمانی Dishonored است.

 
در ادامه با ما همراه باشید :

Dishonored

تاریخ انتشار : ۹ اکتبر ۲۰۱۲

پلتفرم ها :Windows, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One

سری بازی های Dishonored

Dishonored اصلی، بازیکنانی را در نقش کوروو، یک گارد سلطنتی قرار می دهد که به جرم ترور امپراطور جسامین کالدوین، که قسم خورده است از او محافظت کند، محکوم می‌شود.

بدتر از همه، امیلی دختر خود کوروو به عنوان بخشی از نقشه لرد ریجنت شرور برای سرنگونی رهبری دانوال و به قدرت رسیدن ربوده می شود.

در ادامه، کوروو تصمیم می گیرد تا از لرد ریجنت انتقام بگیرد و با استفاده از توانایی های ماوراء طبیعی خود برای شکست دادن دشمنان و عبور از شهر قفل شده دانوال، نام خود را از این ماجرا پاک کند.

پس از انتشار، Dishonored با استناد به گیم‌ پلی فوق‌العاده مبتنی بر مخفی کاری و طراحی جهان، بازخوردهای کلی مثبتی را دریافت کرد.

Dishonored 2

تاریخ انتشار : ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶

پلتفرم ها :Windows  PS4, Xbox One

سری بازی های Dishonored

Dishonored 2 دامنه خود را گسترش می دهد تا هم Dunwall و هم شهر همسایه Karnaca را به عنوان محیط داستان بازی که بر روی دختر Corvo امیلی متمرکز است، در بر بگیرد.

داستان پانزده سال بعد از قسمت اول اتفاق می‌افتد، دنباله‌ای که امیلی را می‌بیند که جایگاه واقعی خود را به عنوان ملکه جزایر می‌گیرد، زمانی که یک غاصب دنیای ماورایی به طور ناگهانی موقعیت قدرت او را تصاحب می‌کند.

با در دست گرفتن کنترل Emily یا Corvo، بازیکنان وظیفه دارند به کارناکا سفر کنند تا با تهدید تازه کشف شده مقابله کنند و تاج و تخت را پس بگیرند.

Dishonored 2 نیز مانند نسخه قبلی خود با بازخوردهای کلی مثبتی مواجه شد که طراحی جهان آن، گزینه های پیمایش در نثشه و مبارزه گسترده و تاکید بر داستان سرایی محیطی در مقایسه با نسخه اصلی را ستایش می کردند.

Dishonored: Death of the Outsider

تاریخ انتشار : ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷

پلتفرم ها :Windows  PS4, Xbox One

سری بازی های Dishonored

Death of the Outsider که ابتدا به‌عنوان DLC برای Dishonored 2 برنامه‌ریزی شده بود، در طول توسعه خود به یک بازی مستقل تبدیل شد، زیرا Arkane رویکردهای مختلف داستان و گیم‌ پلی را برای آن برنامه ریزی کرد.

توسعه دهندگان بیلی لورک را برای نقش قهرمان اصلی ترجیح دادند و شروع به توضیح داستان او در مورد پیوستن دوباره با مربی قدیمی خود Daud برای کشتن موجود مرموز به نام The Outsider کردند.

از منظر داستان سرایی، هدف این بازی این بود که تمام قسمت‌های آزاد باقی‌مانده از بازی‌های قبلی Dishonored را به هم وصل کند و در عین حال دیدگاه متفاوتی را به بازیکن ارائه دهد و به این سری پایان دهد.

Death of the Outsider به خاطر محیط‌های دقیق و گیم‌ پلی‌اش نمرات نقد مثبتی دریافت کرد که بازیکنان را تشویق می‌کرد علی‌ رغم اینکه Dishonored 2 را تجربه نکرده اند ، به سراغ این بازی بیایند.

DLC ها :

سری بازی های Dishonored

DLC های Dishonored 1

Void Walker’s Arsenal مجموعه ای از چهار بسته (قاتل آکروباتیک، قاتل مخفی، قصاب بک استریت، موش سایه) که قبلاً پاداش های انحصاری پیش خرید بود.

Dunwall City Trials – توسعه‌ای که شامل ده نقشه چالشی متمایز می‌شود که برای آزمایش و ردیابی مهارت‌های مبارزه، مخفی کاری و تحرک بازیکن در چهار حوزه طراحی شده‌اند: مخفی کاری (Mystery Foe, Burglar)، اکشن (Bak Alley Brawl، Assassin’s Run، Oil Drop). پازل (Bend Time Massacre, Kill Chain)، تحرک (Bonfires, Train Runner, Kill Cascade)

The Knife of Dunwall – توسعه ای با تمرکز بر داود، رهبر قاتلان و قاتل امپراطور جسامین کالدوین. بازیکنان مکان های آشنا در Dunwall و همچنین مناطق جدیدی مانند Legal District و Slaughterhouse Row را کشف می کنند.

The Brigmore Witches – بسته ای که داستان داود را به پایان می‌رساند در حالی که سطوح آشوب، قدرت‌ها، سلاح‌ها و ارتقاء‌های موجود از The Knife of Dunwall را در بر می‌گیرد.

DLC های Dishonored 2

Imperial Assassin’s Pack – دی ال سی که قبلاً فقط از طریق Dishonored 2: Collector’s Edition یا به عنوان جایزه انحصاری پیش‌ فروش در GameStop در دسترس بود. این بسته شامل طلسم استخوان Luck Duelist، طلسم استخوان Void Favor، یک گیتار عتیقه Serkonan درون بازی برای امیلی یا Corvo برای نواختن، یک کتاب درون بازی و ۵۰۰ سکه جایزه است.
چهار به‌روزرسانی اضافی بازی که انتخاب ماموریت، گزینه‌های سختی سفارشی و حالت‌های بازی + جدید را اضافه کردند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *