۰

بازی Half-Life 3 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

بازی Half-Life 3 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

بازی Half-Life 3 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک منبع معتبر، بازی Half-Life 3 در دست ساخت قرار دارد، اما در آینده‌ای نزدیک خبری از آن نخواهید شنید. به تازگی یوتوبر و منبع داخلی مشهور، تایلر مک‌ویکر (Tyler McVicker)، گزارشی از وضعیت کنونی وَلو (Valve)، پروژه‌های در دست ساخت آن‌ و اهداف کنونی این شرکت به اشتراک گذاشته است که تقریباََ می‌توان آن را کورسوی امیدی برای طرفداران Half-Life تلقی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در حال حاضر تمرکز وَلو از واقعیت مجازی به سمت استیم دِک (Steam Deck) جریان پیدا کرده است. با سرمایه‌گذاری گسترده‌ی Meta یا همان فیسبوک سابق روی پلتفرم‌ واقعیت مجازی، وَلو قصد دارد از این رقابت فاصله بگیرد و بیش از پیش روی پلتفرم دستی خود یعنی استیم دِک سرمایه‌‎گذاری کند. با این وجود، اگرچه بخش عظیمی از سرمایه و تمرکز اعضای وَلو روی بهینه کردن و بهبود استیم دِک متمرکز شده است، اما تیم بسیار کوچکی روی Half-Life 3 کار می‌کند.

چندی پیش هم اعلام شد بازی Half-Life 2 Remastered Collection بر روی استیم منتشر میشود

به گفته‌ی یک اینسایدر و طبق اطلاعات موجود در بانک داده‌های استیم (Steam Database)، عنوان Half-Life 2 و دنباله‌های اپیزودی آن به عنوان بخشی از Half-Life 2 Remastered Collection در فروشگاه استیم عرضه خواهند شد. امروز تایلر مک‌ویکر (Tyler McVicker)، اینسایدر شناخته شده‌ی ولو (Valve)، در صفحه‌ی توییتر خود تایید کرد که بازی Half-Life 2 Remastered Collection اخیرا به بانک داده‌های استیم اضافه شده است و توسط تیمی که مسئول به‌روزرسانی Half-Life 2 در چند سال پیش بودند، توسعه می‌یابد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *