۰

احتمال تغییر نام مجموعه FIFA قوت یافت

مجموعه FIFA

احتمال تغییر نام مجموعه FIFA قوت یافت.

چندی قبل بود که سازمان فیفا شرایط ارائه‌ی لایسنس به شرکت الکترونیک آرتس را تغییر داده و هزینه‌ای تقریبا معادل با دو برابر گذشته را درخواست نمود. علاوه بر این، فیفا دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای را هم برای راه‌های کسب درآمد این شرکت تعیین کرد. در یک مصاحبه‌ی اخیر، دیوید جکسون، مدیر برند FIFA در شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، وضعیت اختلاف نظر بین طرفین را همچنان “شدید” عنوان کرد.

درست یک ماه قبل بود که متوجه شدیم شرکت الکترونیک آرتس علامت تجاری EA Sports FC را در بریتانیا و اروپا ثبت کرده است. با توجه به اعتماد به نفسی که در صحبت‌های آقای جکسون دیده می‌شود، واضح است که اگر فیفا به درخواست خود مداومت بخشیده و دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه و هزینه‌ی گزاف ۲.۵ میلیاردی دلاری را بر الکترونیک آرتس تحمیل نماید، این شرکت هم دست به تغییر برند فرانچایز خود خواهد زد.
چندی پیش از احتمال تغییر نام مجموعه بازی‌های FIFA الکترونیک آرتس بیان شد که در حال بررسی لایسنس این شرکت با فیفا برای تغییر نام سری بازی‌های فوتبال این کمپانی است. قابل توجه است لایسنس نام فیفا جدا و متفاوت از لایسنس‌های باشگاهی و مانند آن می‌باشد.

در ادامه همانطور که می‌دانید به تازگی جدیدترین بازی این مجموعه یعنی FIFA 22 منتشر شده است که در مجموعه رکوردزنی کرده است؛ از زمان عرضه در هفته‌ی گذشته ۹.۱ میلیون نفر این اثر را تجریه کرده‌اند

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *