۰

اعتراف اکتیویژن به عملکرد ضعیف Call of Duty Vanguard

Call of Duty Vanguard

اعتراف اکتیویژن به عملکرد ضعیف Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard تنها پس از گذشت دو هفته از انتشار خود، به مدت چهار روز به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب عملکرد ضعیف آن از نظر فروش اثبات شود. به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر فروش نسبتاً ضعیف بازی Call of Duty Vanguard در بریتانیا، شرکت اکتیویژن در اقدامی بی‌سابقه تصمیم به رایگان کردن این بازی برای مدتی محدود گرفته است. در واقع، Vanguard با وجود ثبت دومین بازی پرفروش هفته‌ی بریتانیا، ضعیف‌ترین عملکرد این مجموعه در ۱۴ اخیر را به نام خود ثبت کرده است.

شایعاتی از Modern Warfare 2 منتشر شده
یکی از منابع داخلی که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن اطلاعات مربوط به سری عناوین Call of Duty دارد، اظهار داشت که در حال حاضر اعضای تیم توسعه دهنده‌ی این بازی در تلاش برای ساخت عنوانی “خاص” و “با ارزش هنری” بالا هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این منبع داخلی، داستان این عنوان بر محور انتقام، جنون، فداکاری، دروغ‌های نظام‌های سیاسی، بی‌تفاوتی‌، ارزش‌های اخلاقی، نامیرایی، نقش قانون در زندگی افراد، قانون مخصوص مجرمین، تناقض، دلایل ایجاد جرم و جنایت و چگونگی نابودی آن و تغییر افکار خواهد بود. گروه سربازان قابل بازی یعنی گروه ضربتی ۱۴۱ نه افراد خوبی هستند و نه تروریست، بلکه نوعی شخصیت‌پردازی خاکستری دارند

فصل اول بازی Call of Duty: Vanguard تاخیر خورد

براساس اعلام اکتیویژن، فصل اول بازی Call of Duty: Vanguard و نقشه‌ی Pacific Caldera عنوان Warzone با یک هفته تاخیر منتشر خواهند شد. طبق توییت منتشر شده در صفحه‌ی رسمی Call of Duty، فصل اول عنوان Call of Duty: Vanguard و نقشه‌ی Pacific Caldera بازی Warzone با یک هفته تاخیر و در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) در دسترس قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *