۰

پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections نئو و ترینیتی را دوباره باهم متحد می کند

پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections

تنها چند هفته تا بازگشت به ماتریکس فاصله داریم و در انتظار آخرین فیلم این فرنچایز، پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections منتشر شده است. به طور طبیعی، در مرکز پوستر، کیانو ریوز در نقش نئو قرار دارد و کری آن ماس در نقش ترینیتی، و یحیی عبدالمتین در نقش مورفیوس حضور دارند.

پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections

طرفداران این فرنچایز از زمانی که این فیلم به عنوان آخرین فیلم معرفی شد، منتظر هستند. انقلاب‌های ماتریکس به‌عنوان پایانی قطعی برای داستان نئو و مصائب انسان‌های باقی‌مانده که در غارهای Zion قایم شده بودند، احساس می‌شد.

آخرین باری که نئو را دیدیم، او به تازگی به سطح زمین سفر کرده بود تا با ماشین‌ها روبرو شود تا از آنها برای از بین بردن دشمن مشترک، Agent Smith (Hugo Weaving) کمک بخواهد. فیلم با فداکاری نئو برای نجات بشریت و نابودی اسمیت به پایان رسید که به جنگ بین انسان و ماشین پایان داد. پایان حتی شامل تفسیر تحت اللفظی یک طلوع جدید برای دنیای ماتریکس بود، زیرا کسانی که می‌خواهند در آن بمانند می‌توانستند و کسانی که می‌خواهند آنجا را ترک کنند مجاز بودند.

پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections

در حالی که پوستر جدید آن را نشان نمی دهد، علاوه بر ماس و ریوز، شخصیت هایی از فیلم های قبلی در حال بازگشت هستند، جادا پینکت اسمیت در نقش کاپیتان نیوب بازخواهد گشت، لمبرت ویلسون در نقش The Merovingian.  همچنین دانیل برنهارت در نقش مامور جانسون باز خواهد گشت.

گزارش شده بود که ویوینگ برای ایفای مجدد نقش خود مورد نظر قرار گرفته است، اما به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی مجبور به انصراف شد. همچنین نویسنده و کارگردان لانا واچوفسکی که سه اثر قبلی را با خواهرش لیلی واچوفسکی کارگردانی کرده بود، بازگشته است.

پوستر جدید فیلم Matrix Resurrections

علاوه بر عبدالمتین تازه وارد ، که نقش شخصیتی به نام مورفیوس را بازی می کند، دیگر چهره های جدید این مجموعه عبارتند از نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، توبی اونوومر، مکس ریملت، ارندریا ایبارا، پریانکا چوپرا و کریستینا ریچی.

The Matrix Resurrections در ۲۲ دسامبر به سینماها و HBO Max می‌رود.

منبع : Collider

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *