۰

انیمه : تصویر جدید فصل آخر پارت ۲ مسیری را که ارن طی کرده را نشان می دهد

انیمه Attack on Titan

انیمه دوست داشتنی Attack on Titan تصویر جدیدی را در آستانه پارت دوم فصل آخر منتشر کرده است. این سریال وارد نیمه دوم فصل چهارم خود می شود، همچنین آخرین فصل آن، که پخش آن از ۹ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز می شود.

تصویر جدید، قهرمان سریال، Eren Jaeger، را با فراکتال هایی که سمت راست تصویر را احاطه کرده اند، به تصویر می کشد. این فراکتال‌ها شامل تصاویری از شخصیت‌های مهم و لحظات تأثیرگذاری است که ارن را به کسی که هست تبدیل کرده است و به پایان سفرش در قسمت دوم فصل آخر منجر می‌شود.

قسمت های آخر این انیمه با قسمت ۷۶ با عنوان «Danzai» یا قضاوت آغاز می‌شود. ، بنابراین مطمئناً چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد.

انیمه Attack on Titan

انیمه Attack on Titan بر اساس مانگایی به همین نام اثر Hajime Isayama ساخته شده است. فصل آخر توسط MAPPA با کارگردانی Jun Shishido و کارگردان Yūichiro Hayashi ساخته می شود. موسیقی بسیار تحسین شده برای نمایش در این فصل توسط هیرویوکی ساوانو، کوهتا یاماموتو و با ماساافومی میما به عنوان کارگردان صدا ساخته خواهد شد.

انیمه Attack on Titan

حمله به تایتان، که در سال ۲۰۱۳ آغاز شد، به عنوان یک داستان پسا آخرالزمانی با تمرکز بر Eren Jaeger، مرد جوانی که در دنیایی زندگی می‌کند که در آن بقایای بشریت در شهری محصور شده زندگی می‌کردند، شروع شد و از آن‌ها در برابر تایتان‌های غول پیکر انسان‌نما محافظت می‌کرد. با این حال، پس از مشاهده یک تایتان که مادرش را می کشد، ارن به دنبال انتقام می رود.

این سریال به یک فانتزی تاریک تبدیل شده است و ارن به نوعی ضدقهرمان تبدیل شده است. پارت ۲ فصل آخر مستقیماً بعد از پایان پارت ۱ آغاز می شود، با تلاش ارن برای عقیم کردن الدیان ها، نژادی از افرادی که می توانند تایتان شوند و در نتیجه تایتان ها را به طور کامل ریشه کن کنند.

اگرچه او در حال حاضر میکاسا و آرمین را از خود دور کرده است، ارن و دوستانش همیشه قلب این سریال بوده اند و احتمالاً همه به آن سه نفر خواهد رسید. اگر این تصویر جدید به چیزی اشاره می کند، به نظر می رسد که بر اهمیت همه افراد و تجربیاتی که ارن را تبدیل به او کرده اند، از جمله بهترین دوستانش، تأکید می کند.
فصل جدید در ۹ ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. به تصویر جدید نگاه کنید:

انیمه Attack on Titan

منبع : Collider

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *