۰

دارندگان نسخه کامپیوتری عنوان GTA Trilogy نمی‌توانند بازی را تجربه کنند

GTA Trilogy

دارندگان نسخه کامپیوتری عنوان GTA Trilogy نمی‌توانند بازی را تجربه کنند

گیمر هایی که GTA Trilogy Remastered را روی رایانه‌های شخصی خریدند، به علت از کار افتادن لانچر راکستار، ۱۷ ساعت است که نمی‌توانند آن را تجربه کنند. راکستار دیشب چند ساعت بعد از عرضه‌ی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در ساعت ۲۲:۵۳ پنجشنبه، در توییتی اعلام کرد که لانچر راکستار به علت سرویس و تعمیرات از دسترس خارج خواهد شد.

شرکت تیک تو بازی‌های واقعیت مجازی بیشتری عرضه خواهد کرد

به تازگی مشخص شده که فیسبوک در همکاری با راکستار (Rockstar) قصد دارد تا یک نسخه‌ی واقعیت مجازی از GTA: San Andreas را منتشر کند. همانند همکاری فیسبوک و کپکام (Capcom) بر سر Resident Evil 4 VR، این بازی هم برای عینک واقعیت مجازی Quest 2 منتشر خواهد شد.

چندی پیش هم راکستار عبارت GTA 6 را در بخش کانال یوتوب خود ممنوع کرد.
در حالی که طرفداران می‌توانند عطش خود پیرامون بازی GTA 6 را در توییتر ابراز کنند، این قابلیت در بخش کامنت‌های کانال یوتوب شرکت راکستار گیمز وجود ندارد. طرفداران GTA به شدت منتظر نسخه‌ی ششم هستند و هر طور که شده این انتظار خود را در انجمن‌ها، رسانه‌های اجتماعی و کانال یوتوب راکستار گیمز ابراز می‌کنند. با این وجود، به نظر می‌رسد که راکستار از دست این طرفداران خسته شده و در بخش کانال یوتوب خود، عبارت “GTA 6” را ممنوع یا mute کرده است.

عنوان GTA Trilogy

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *