۰

سه نسخه جدید سری گوشی های شیائومی Redmi Note 11 معرفی شدند

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

شیائومی امروز سه گوشی جدید را در چین معرفی کرد ، Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro+ و مدل مقرون به صرفه‌تر Redmi Note 11.

جدا از یک تفاوت کلیدی، دو دستگاه Pro یکسان هستند ، نسخه پلاس دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی است، در حالی که نسخه پرو معمولی باتری قوی تری دارد.

در ادامه مشخصات بیشتری از گوشی های شیائومی Redmi Note 11 را مشاهده خواهید کرد :

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

این دو گوشی در ظاهر یکسان هستند. پنل جلویی یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است و دارای سوراخ مخصوص دوربین سلفی با قطر ۲.۹۶ میلی متر است.

در داخل، ما یک چیپست Dimensity 920 و یک انتخاب بین سه نسخه حافظه داریم : ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

چشمگیرترین ویژگی Redmi Note 11 Pro+ شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن است که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در حدود ۱۵ دقیقه کاملا شارژ می کند. برای اثبات این موضوع، شیائومی از یک مجری روی صحنه خواست که نفس خود را به مدت ۱۵ دقیقه و ۵ ثانیه در حین شارژ شدن گوشی نگه دارد.

اگر به سراغ گوشی غیر پلاس بروید، نرخ شارژ به ۶۷ وات کاهش پیدا می کند، که هنوز هم بسیار سریع است و شما یک باتری بزرگ‌تر ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهید داشت.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

جزیره بزرگ دوربین در پشت گوشی دارای سه دوربین است: یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور HM2 سامسونگ که از نسخه قبلی Redmi Note 10 Pro قرض گرفته شده است، یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه پوشش دهی ۱۲۰ درجه و یک دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی. دوربین جلو گوشی نیز دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط JBL است. دو محفظه صوتی ۰.۶۵ میلی متر مکعبی در دو طرف گوشی با هدف افزایش صدا می باشد.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

دو گوشی سری پرو Redmi Note 11 دارای یک اسلات دو سیم کارته هستند اما جایی برای microSD ندارند. آنها اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می کنند.

نسخه معمولی نوت ۱۱ به نظر شبیه برادران پرو خود است، اما چند مورد قابل توجه دارد. چیپست این گوشی مدل Dimensity 810 است که با چهار گزینه حافظه ۴/۱۲۸ گیگابایت، ۶/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت همراه است.

در قسمت جلو، ما به یک LCD 6.6 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ تجدید ۹۰ هرتز نگاه می کنیم. پشت همان جزیره بزرگ را دارد اما متاسفانه تنها با دو دوربین : دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی. حداقل Redmi Note 11 دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را حفظ کرده است.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

در بخش باتری نیز یک تغییر وجود دارد. نوت ۱۱ دارای شارژ سریع ۳۳ واتی برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که طبق گفته Redmi، ظرف ۶۲ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می شود. اسکنر اثر انگشت نیز در کناره گوشی روی دکمه پاور قرار داده شده است.

در اینجا، جک ۳.۵ میلی متری صدا، بلندگوهای استریو و سنسور IR و همچنین اندروید ۱۱ با MIUI 12.5 را می بینیم. و درست مانند گوشی های پرو، ردمی نوت ۱۱ دارای اسلات میکرو اس دی نیست.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

Redmi Note 11 قرار است در رنگ‌های Gradient، مشکی و آبی نعنایی با قیمت (۱۸۷ دلار) عرضه شود. اولین فروش آن نیز در روز دوشنبه ۱ نوامبر انجام خواهد شد.

Redmi Note 11 Pro در تاریخ ۵ نوامبر در رنگ‌های مشکی، Aurora Gradient، Violet یا Forest Green عرضه خواهد شد. قیمت ها از (۲۶۵ دلار) شروع می شود.

Redmi Note 11 Pro+ در همان روز با برادر غیر پلاس خود در دسترس خواهد بود، اما قیمت آن از (۳۱۰ دلار) شروع می شود و از رنگ آمیزی گرادیان صرف نظر می کند.

گوشی های شیائومی Redmi Note 11

در عوض Redmi Note 11 Pro+ دارای یک گزینه Yibo Design است که سبز با راه راه‌های فانتزی است و جلوه‌ای سه بعدی از آرم Redmi دارد که در پشت قاب شیشه‌ای نقاشی شده است. قیمت آن (۴۲۰ دلار) است و در ۱۱ نوامبر، در دسترس قرار می گیرد.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *