۰

جزئیاتی از ریمستر سه‌گانه‌ی GTA The Trilogy منتشر شد

ریمستر سه‌گانه‌ی GTA The Trilogy

سه‌گانه‌ی GTA The Trilogy

جزئیاتی از ریمستر سه‌گانه‌ی GTA The Trilogy منتشر شد.

از بهبودهای این کالکشن نسبت به نسخه‌های اریجینال که توسط آنریل انجین صورت گرفته می‌توان به ویژگی‌های بصری ارتقایافته‌، بهبود‌های متعدد در گیمپلی، پشتیبانی از رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ در کنسول‌های جدید و پشتیبانی از DLSS در نسخه‌ی پی‌سی اشاره کرد.

این کالکشن در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه به صورت دیجیتالی با قیمت ۶۰ دلار برای رایانه‌های شخصی (لانچر راک‌استار)، نینتندو سوییچ، کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی‌استیشن و اکس باکس منتشر می‌شود. همچنین در اوایل سال ۲۰۲۲ برای اندروید و iOS نیز عرضه خواهد شد.

قابل توجه است نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی GTA: San Andreas از ابتدای عرضه به صورت مجزا بر روی سرویس اکس‌باکس گیم پس و در تاریخ ۱۶ آذرماه نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی GTA III به صورت مجزا بر روی سرویس پلی‌استیشن ناو قرار خواهد گرفت

برخی از عناوین GTA The Trilogy راهی سرویس‌های PS Now و گیم‌پس خواهند شد

لحظاتی پیش مشخص شد که بازی‌های GTA San Andreas و GTA III از مجموعه‌ی GTA: The Trilogy، به ترتیب از طریق سرویس‌های گیم‌پس و PS Now در درسترس قرار خواهند گرفت. بر اساس این خبر، شرکت راکستار (Rockstar) نسخه‌ی Definitive بازی Grand Theft Auto: San Andreas را از زمان عرضه در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس قرار خواهد داد، در همین حال، مشترکین سرویس PlayStation Now نیز قادر خواهند بود تا در روز عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی مجموعه‌ی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition یعنی ۱۶ آذر (۷ دسامبر)، نسخه‌ی Definitive بازی Grand Theft Auto III را به صورت رایگان تجربه کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *