۰

مراسم DC FanDome 2021 را کی و در کجا تماشا کنیم ؟

مراسم DC FanDome 2021

مراسم DC FanDome 2021

مراسم DC FanDome 2021 رویداد رایگان مجازی جهانی غول های کمیک است که دارای پخش مستقیم اینترنتی با تنوع به روز رسانی ، تریلرها و اعلانات است که اطلاعات جدیدی را در مورد تمام محتوای DC ، از جمله فیلم ، سریال های تلویزیونی ، کمیک و موارد دیگر ارائه می دهد.

این رویداد در سال ۲۰۲۰ به عنوان پاسخی به لغو Comic-Con سان دیه گو به دلیل همه گیری کرونا آغاز شد و سال گذشته یکی از بهترین رویدادها بود. امسال ، DC FanDome در ۱۶ اکتبر برگزار می شود و تعداد زیادی از این فرنچایز که قبلاً به طور مستقیم اعلام شده یا به آن اشاره شده است ، حضور خواهند داشت، هم در تلویزیون ، هم در فیلم و هم در بازی های ویدئویی.

این رویداد مجازی را می توانید بصورت رایگان در کامپیوتر ها ، تبلت ها و تلفن های همراه و مرورگرهای دسکتاپ در DCFanDome.com مشاهده کنید. همچنین می توانید پخش مستقیم آن را در YouTube و Twitch مشاهده کنید. پخش زنده دارای زیرنویس به ۱۲ زبان خواهد بود.

همچنین DC Kids FanDome مناسب بچه ها وجود خواهد داشت ، جایی که خانواده ها می توانند با خیال راحت به فرزندان خود اجازه دهند تا این مراسم را تماشا کنند ، همه در یک محیط امن و دوستدار بچه ها در DCKidsFanDome.com.” محتوای کلی ارائه شده در DC FanDome “دارای رابطه جنسی ، مواد مخدر ، خشونت بیش از حد و غیره نیست.”

مراسم DC FanDome 2021

این مراسم در تاریخ ۱۶ اکتبر در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگذار می شود و تقریبا حدود ۴ ساعت خواهد بود.

از جمله موارد برجسته تا کنون ، محتوای جدید فصل های بعدی Batwoman ، The Flash ، Superman & Lois و Sweet Tooth است. همچنین اولین نگاه به درام Naomi خواهد بود. در همین حال ، Warner Bros. Pictures در The Batman ، Black Adam ، بعلاوه محتوای جدیدی از DC League of Super-Pets مشاهده خواهد کرد.

انیمیشن برادران وارنر نگاهی خواهد داشت به مجموعه Aquaman: King of Atlantis ، فصل ۳ مجموعه کمدی انیمیشن بزرگسالان Harley Quinn ، و سریال Batman: Caped Crusader.

HBO Max نگاهی به سری Peacemaker و سری رویدادهای محدود DMC خواهد داشت.

در بخش بازی های ویدئویی ، FanDome سال گذشته اولین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را معرفی کرد . این بازی تا سال ۲۰۲۲ عرضه نمی شود ، بنابراین می تواند ظاهر دیگری در اینجا داشته باشد. همچنین Gotham Knights وجود دارد ، عنوان اکشن چهار نفره از توسعه دهنده WB Games Montreal.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *