۰

کاراکتر شرور فیلم Sinister کسی که شما فکر می کنید نیست

کاراکتر شرور فیلم Sinister

کاراکتر شرور فیلم Sinister

قبل از اکران در سال ۲۰۱۲ ، اطلاعات کمی در مورد کاراکتر شرور فیلم Sinister وجود داشت ، به جز این که اسکات دریکسون – ستاره ای نوظهور در ژانر وحشت – هدایت آن را بر عهده داشت و ایتان هاوک در آن بازی می کرد.

پس از اکران ، این فیلم نه تنها نظرات خوبی از طرف منتقدان به دست آورد (امتیاز قابل قبول ۶۲ درصد در Rotten Tomatoes را کسب کرد) بلکه یکی از بهترین فروش های گیشه (بیش از ۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان) را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش Slash Film ، این روزها “Sinister” از نظر بسیاری به عنوان یک کلاسیک ترسناک مدرن تلقی می شود و حتی زمانی توسط جامعه علمی به عنوان ترسناک ترین فیلم تاریخ شناخته شده بود.

“sisnister” بیش از آنکه بتواند عنی نامش را برآورده کند ، دریکسون و شرکتش یک اثر خارق العاده ماوراءالطبیعه را ارائه می دهند که می تواند حتی برای علاقه مندان به ژانر ترس نیز کابوس ایجاد کند.

کاراکتر شرور فیلم Sinister

در مرکز این داستان هولناک ، نویسنده داستان های جنایی واقعی ، الیسون اسوالت (هاوک) ، وجود دارد، که به امید یافتن الهام از کتاب جدیدش ، خانواده خود را به خانه ای که برای قتل شناخته شده منتقل می کند.

متأسفانه ، آنچه او در خانه پیدا می کند ، مجموعه ای از سرنخ های شوم است که خدای شیطانی ، معروف به Bughuul را به عنوان مجرم این قتل ها معرفی می کند.

به همان اندازه که Bughuul یک پوستر برای شروران فیلم های ترسناک است ، کاراکتر بد واقعی در “Sinister” بدون شک بسیار انسانی تر است.

نویسنده اتان هاوک در فیلم Sinister شخصیت بد واقعی است

کاراکتر شرور فیلم Sinister

در واقع ، به سادگی می توان انگشت اتهام را به هاوک ، نویسنده بیش از حد بلندپروازانه الیسون اسوالت را به عنوان شرور واقعی “sinister” نشانه گرفت.

بالاخره او بود که همسرش (ژولیت رایلنس) و دو فرزندش را آگاهانه به خانه ای منتقل کرد که در آن یک خانواده کامل به طرز وحشیانه ای کشته شدند ، به جز یک کودک که سرنوشتش نامعلوم است.

به خودی خود ، همین عمل فریاد می زند “!sinister” اما اسوالت به زودی پس از استقرار خانواده در خانه نفرین شده شروع به بدرفتاری می کند ، درست در زمانی که او جعبه ای از فیلم های Super 8 را در اتاق زیر شیروانی خود کشف می کند که به نظر می رسد فیلم هایی هستند که قتل های چندین خانواده ای که در آنجا زندگی می کردند را به تصویر می شکد.

 در حال حاضر ، یک پدر منطقی ممکن است این را به عنوان نشانه ای برای جمع آوری خانواده و خروج از هرچه سریع تر از آنجا در نظر گرفته باشد، اما الیسون این کار را نمی کند.

و وقتی اوضاع در خانه قدیمی همچنان وحشتناک تر می شود ، از جمله رفتارهای عجیب دختر خود ، او همچنان تصمیم می گیرد در آنجا بماند.

در نهایت ، الیسون بیدار می شود و خانواده را به خانه قدیمی خود منتقل می کند. اما تا آن زمان دیگر دیر شده است زیرا برنامه های Bughuul ، ریشه خود را در سرنوشت وحشتناک خانواده جای داده است.

و حتی اگر الیسون نمی توانست بداند که عزیزانش در هنگام انتقال آنها به خانه در انتظار چه هستند ، تصمیم غم انگیز اشتباه و جاه طلبانه او در نهایت چیزی است که همه آنها را به خطر انداخت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *