۰

اولین تصویر فیلم جدید Charlie and the Chocolate Factory منتشر شد

فیلم جدید Charlie and the Chocolate Factory

تیموتی شالامت اولین نسخه از نسخه ویلی وونکای جوانتر را در پیش درآمد چارلی و کارخانه شکلات سازی ، به اشتراک گذاشت. Chalamet تصویر شخصیت خود را در پشت دوربین این فیلم که قرار است در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ منتشر شود ، در توییتر به اشتراک گذاشت. فیلم جدید Charlie and the Chocolate Factory

فیلم جدید Charlie and the Chocolate Factory

این اولین تصویر بلافاصله پس از آنکه برادران وارنر بازیگران این فیلم را فاش کرد و اعلام کرد فیلمبرداری این پروژه آغاز شده است ، بود.

در کنار Chalamet ، بازیگران فیلم عبارتند از: روان اتکینسون ، کیگان مایکل کی ، جیم کارتر ، ماتیو بینتون ، اولیویا کلمن ، تام دیویس ، سیمون فرنابی ، ریچ فولچر ، سالی هاوکینز ، کوبنا هولدبروک اسمیت ، پترسون جوزف ، کالاه لین ، مت لوکاس ، کالین اوبراین ، ناتاشا روثول ، راخی تاکرار و الی وایت.

این فیلم توسط پل کینگ کارگردان پدینگتون کارگردانی می شود و بسیاری از بازیگران از جمله دیویس ، فارنابی ، هاوکینگ ، لوکاس و هولدبروک اسمیت حداقل در یک فیلم Paddington حضور داشته اند.

وانکی پیش درآمد رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی روالد دال در سال ۱۹۶۴ خواهد بود و شالامت سومین بازیگری خواهد بود که پس از جین وایلدر و جانی دپ ، این نقش افسانه ای را بر عهده می گیرد.

به همراه وونکا ، شلمت به زودی اقتباسی از کتاب دیگر را به رزومه خود اضافه می کند که شامل Dune است ، جایی که او نقش اصلی پل آتریدس را بازی می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *