۰

الهام عجیب مربوط به تایتان ها در انیمه Attack On Titan

تایتان ها در انیمه Attack On Titan

تایتان ها در انیمه Attack On Titan

در میان همه هیولاهای وحشتناک ، شیاطین و شرور ها در هزاران انیمیشن محبوب که برای طرفداران وجود دارد – تیتان های “حمله به تایتان” به راحتی ترسناک ترین هستند. اندازه بسیار بزرگ آنها باعث تخریب جمعی در منطقه ها و شهرها می شود و نمی توان هیچ وقت روش وحشتناکی که مردم را ربوده و زنده زنده می خورند را فراموش کنیم. تایتان ها در انیمه Attack On Titan

آنها در واقع نیازی به خوردن انسان برای غذا ندارند ، زیرا آنها دستگاه گوارش ندارند. فصل ۳ نشان می دهد که تیتان ها به طور غریزی به مردم حمله می کنند تا سعی کنند انسانیت خود را بازیابند ، زیرا جانوران سر به فلک کشیده به طور ناخودآگاه آگاه هستند که اگر از یکی از Titan Shifter ها (افرادی که می توانند تغییرات خود را کنترل کنند) را بخورند ، به حالت عادی خود باز می گردند.

تایتان ها در انیمه Attack On Titan

حتی اگر تایتان ها کاملاً وحشتناک باشند ، آنها نژادی جذاب از موجودات هستند. چندین نوع مختلف از تایتان ها وجود دارد ، از جمله ۹ تایتان ، که بسیار بزرگتر از حیوانات وحشی معمولی هستند که در جزیره پارادیس (جایی که بیشتر اتفاقات سریال در آن اتفاق می افتند) سرگردان هستند.

تایتان عظیم الجثه بدنام ترین گروه است و ماجراجویی در فصل ۱ را با حمله و عبور از دیوار ماریا شروع می شود. تیتان زن با سرعت بسیار بالا نیز وجود دارد که وقتی در فصل ۱ ، قسمت ۱۷ ، “The 57th Exterior Scouting Mission” ظاهر می شود ، ویرانی های زیادی به بار می آورد.

هیولاهای وحشتناک دیگری نیز وجود دارند که در طول نمایش و مانگا به همین نام ظاهر می شوند ، مانند Beast Titan ، Jaw Titan و War Hammer Titan. داستان این سریال با کارهایی که هر تایتان می تواند انجام دهد بسیار جذاب دنبال می شود ، اما شما از الهام تکان دهنده پشت موجودات نمادین شگفت زده خواهید شد.

تایتان ها در انیمه Attack On Titan

ایده تایتان ها از یک آدم مست گرفته شده است

هم انیمه “حمله به تایتان” و هم سری مانگا به شکست بشریت در مراقبت از دیگری می پردازند و همچنین پیامدهای سیاسی از چیزی ویرانگر مانند هیولاهای غول پیکر که در سراسر جهان هجوم آورده اند.

اساساً ، تایتان ها ترسناک هستند ، اما نژاد بشر گاهی اوقات ترسناک تر است. وقتی حاجیم ایسایاما ، خالق مانگا ، در مورد این که از چه چیزی الهام بخش این سریال بود ، در سال ۲۰۱۳ به تلویزیون نیهون (از طریق شبکه خبری انیمه) گفت که وی پس از ملاقات با یک فرد مست در یک کافی نت ، ایده تایتان ها را مطرح کرد.

به گفته نشریه ، ایسایاما تصور می کرد که از هر موجودی در قلمرو حیوانات ، انسانها نه تنها در همه جا بلکه ترسناک ترین گونه ها است.

خب، تصور این که افراد مست غول پیکر در خیابان ها غوغا می کنند ، قطعاً وحشتناک است. با این حال ، جالب خواهد بود که ببینیم ایسایاما از ۹ تایتان دیگر از کجا الهام گرفته است ، زیرا همه نسبت به یکدیگر بسیار منحصر به فرد هستند.

تایتان ها در انیمه Attack On Titan

در واقع تمام رفتار های این تایتان ها در طی سریال و حمله ها و وحشی گری های آنها ، از حرکات و رفتار های یک انسان مست که کنترل خود را از دست داده است و در عین اینکه در عمق وجود خود می داند که یک انسان است و باید رفتار های خود را کنترل کند ، اما هیچ گونه کنترلی روی بدن و اعمال خود ندارد.

در اینجا ما می توانیم به تخیل و داستان نویسی فوق العاده ایسایاما پی ببریم که با دیدن چنین چیز ساده که شاید همه ما در زندگی خود به سادگی از کنار آن عبور میکنیم ، توانسته است چنین دنیای بزرگ و عجیبی را خلق کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *