۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Dead Cells

بهترین بازی های شبیه به Dead Cells

بازی های شبیه به Dead Cells

در این مقاله قصد داریم تا به ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Dead Cells اشاره کنیم تا اگر شما هم از این نوع بازی های آرکید و پیکسل آرتی لذت می برید ، بازی های مشابه آن را نیز تجربه کنید .

Skul: The Hero Slayer

بازی های شبیه به Dead Cells

اولین توصیه ما برای کسانی که از Dead Cells لذت می برند Skul: The Hero Slayer است ،این بازی یک بازی اکشن rogue دو بعدی است که در مورد یک قهرمان اسکلتی کوچک شنل پوش است.

با توجه به آرایش استخوانی ، Skul دارای یک توانایی جالب است که به او اجازه می دهد سر خود را با جمجمه های مختلف عوض کند تا توانی هایی مانند آسیب ، محدوده حمله و سرعت حرکت و همچنین باز کردن قوای جدید را تغییر دهد.

این بازی با مجموعه وسیعی از اسلحه ها که برای سبک های مختلف بازی طراحی شده است ترکیب کنید و در نهایت با گزینه های خلاقانه زیادی برای مقابله با هر چالشی مواجه خواهید شد.

مانند Dead Cells ، انعطاف پذیری زیادی در سیستم مبارزه Skul وجود دارد و دائماً مجبور به کارهای بداهه و کشف استراتژی های مختلف در هر مرحله می شوید.

Hades

بازی های شبیه به Dead Cells

اگرچه Hades و Dead Cells ممکن است دیدگاه های مختلفی برای دوربین بازی داشته باشند ، یکی از آنها دو بعدی و دیگری ایزومتریک سه بعدی است ، اما هر دو بازی از ساختار مشابهی پیروی می کنند.

در بازی Hades ، گیم پلی بازی بر اساس سبک هک و اسلش است ، با شخصیت اصلی Zagreus قادر به ترکیب سلاح های نزدیک برد و دور بردمختلف برای کشتن دشمنان هستید.

مانند بازیکنان Dead Cells ، بازیکن می تواند سلاح مورد نظر خود را در نبرد انتخاب کند و می تواند از مسیرهای مختلف به بازی ادامه بدهد، پرک های مختلف را بدست آورد و پاداش های مخصوص هر مرحله را باز کند.

از نظر داستان ، بازی چیزی بیشتر از Dead Cells می دهد و تلاش های زیاد زاگروس برای فرار از دنیای زیرین و خشم پدرش را نشان می دهد.

Dreamscaper

بازی های شبیه به Dead Cells

Dreamscaper یکی دیگر از بازیهای سه بعدی با ارتقاء دائمی و مکانیک های مبتنی بر سبک Rogue است که شبیه به Dead Cells عمل می کند.

این بازی شما را مجبور به بازی در نقش زنی به نام کسیدی می کند ، زیرا او در عمق ناخودآگاه خود غرق می شود و به عنوان یک دنیای فیزیکی و دائما در حال تغییر ظاهر می شود.

با این حال ، کسیدی تنها نیست زیرا بزرگترین ترس ها و کابوس های او در قالب دشمنان قدرتمندی که مانع نجات او می شوند زنده می شوند.

در هر مرحله می بینید که از سلاح ها ، آرتیفکت ها و قدرت های مختلفی استفاده می کنید که به شما امکان می دهد عناصر مختلف را دستکاری کنید ، فضاهای فیزیکی را تغییر شکل دهید و حتی خود زمان را کنترل کنید.

Hollow Knight

بازی های شبیه به Dead Cells

اگر از طرفداران Metroidvanias مدرن هستید ، به احتمال زیاد شما قبلاً وارد دنیای تاریک و ترسناک ۲ بعدی Hollow Knight شده اید.

در آن شما نقش یک شوالیه تاریک شمشیرزن را بازی می کنید که مجبور است هنگام کاوش در پادشاهی خطرناک هالونست با چالش ها و خطرات بسیار بزرگتر از خود روبرو شود.

دقیقا شبیه به Dead Cells ، این بازی چالش های platforming را با مبارزه سخت مانند دارک سولز ترکیب می کند که شما را مجبور به یادگیری الگوهای حمله دشمن می کند.

اگرچه ممکن است مکانیک سبک Rogue نداشته باشد ، اما Hollow Knight یک بازی فوق العاده از فرمول Metroidvania است که از ابتدا تا انتها ترس و وحشت را در بازیکن ایجاد می کند.

Moonlighter

بازی های شبیه به Dead Cells

Moonlighter یک RPG اکشن و ماجراجویی دیگر پیکسل آرت زرق و برق دار است که به خوبی داستان خود را با استفاده از نشانه های بصری همراه با دیالوگ های آن بیان می کند.

شما نقش ویل را بازی می کنید ، یک مغازه دار با رویاهای بزرگ برای تبدیل شدن به یک ماجراجو که نامش در طول تاریخ به یادگار خواهد ماند.

اشتیاق او باعث می شود که شب ها به کاوش در سیاهچالهای نزدیک بپردازد ، با دشمنان بجنگد و مواد و چیزهای کوچک دیگر را جمع آوری کند تا در مغازه اش بفروشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *