۰

معرفی ۸ تا از بهترین بازی های دایناسوری

بهترین بازی های دایناسوری

بازی های دایناسوری

درحالی که دایناسور ها در دنیای واقعی منقرض شده اند و دیگر اثری از آنها نیست ، اما هنوز علاقه انسان ها برای دیدار با آنها از بین نرفته است و به طور مداوم از دایناسور ها در فیلم های سینمایی و بازی های کامپیوتری استفاده می کنند. بازی های دایناسوری

حال اگر شما نیز یکی از طرفداران دایناسور ها دوره ژوراسیک هستید ، در ادامه به شما بازی هایی را معرفی خواهیم کرد که مطمعنا از تجربه آنها لذت خواهید برد.

پس با ما همراه باشید :

Jurassic World Evolution

بازی های دایناسوری

اگر همیشه آرزو داشتید پارک دایناسورهای خود را مدیریت کنید ، Jurassic World Evolution را از دست ندهید. در این بازی شما نقش یک دانشمند دیوانه را که DNA حیوانات منقرض شده را آزمایش می کند ، بر عهده می گیرید.

سفر شما با مکان افسانه ای مجمع الجزایر موئرتس آغاز می شود که هنوز خانه تعداد زیادی خزنده های تهاجمی است.

از آنجا ، کار شما شاخه شاخه می شود و بر یکی از سه زمینه اصلی تمرکز می کنید: علم ، سرگرمی یا امنیت ، که هر یک بر شهرت پارک شما تأثیر می گذارد.

همچنین نسخه دوم این بازی به نام  Jurassic World Evolution 2 در نوامبر امسال نیز منتشر می شود که می توانید آن را نیز تجربه کنید.

Parkasaurus

بازی های دایناسوری

Parkasaurus یکی دیگر از بازی هایی است که در نگهداری از باغ وحش دایناسورها فعالیت می کند ، یک پارک درخشان و رنگارنگ است که مدیریت خزندگان خود را که قبلاً منقرض شده اند را در اختیار شما می گذارد.

بهترین توصیف آن این است که پارک ژوراسیک زنده می شود و حول و حوش ساختن نمایشگاه های دایناسورهای جذاب ، امکانات تحقیقاتی علمی و امکانات رفاهی فراوان برای خوشحال نگه داشتن مهمانان می چرخد.

در پایه بازی، بیش از ۲۴ گونه قابل کشف را دریافت می کنید که می توانند در زیستگاههای منحصر به فردی که برای نیازهای آنها طراحی شده و کاملاً توسط شما ساخته شده است ، نمایش داده شوند.

اگر ایمنی و مقررات واقعاً کار شما نیست ، می توانید به راحتی دایناسورهای خود را ول کرده و تماشا کنید تا مهمانان وحشت زده و در اطراف پارک بدوند.

Horizon Zero Dawn

بازی های دایناسوری

Horizon Zero Dawn یک بازی RPG اکشن است که در یک جهان فوق العاده و شاهکار پسا آخرالزمانی تنظیم شده است ، جایی که ماشین ها و انسان ها در شرایط نه چندان هماهنگ با هم زندگی می کنند.

شما در نقش یک شکارچی به نام آلوی بازی می کنید تا او برای دفاع از قبیله خود در برابر ماشین ها به امید جلب رضایت آنها و اطمینان از بقای بشریت بازی کند.

همانطور که در داستان پیش می روید ، جزئیات بیشتری در مورد گذشته مرموز Aloy و نحوه ظهور ماشین ها فاش می شود.

بسیاری از دشمنان این بازی شبیه دایناسورها هستند ، هرچند از فلز ساخته شده اند و رفتارها و حملات مشابهی دارند که غلبه بر آنها دشوار است.

Monster Hunter: World

بازی های دایناسوری

RPG اکشن دیگری با برخی از دشمنان دایناسوره مانند بازی Monster Hunter: World است که شما را به عنوان یک شکارچی با چهره تازه و بی تجربه در حال کاوش در منطقه ای جدید و مملو از زندگی معرفی می کند.

مانند بازی های قبلی ، بازی دارای مجموعه وسیعی از سلاح ها ، از جمله درختان مهارت سلاح ها، جذابیت ها و تزئیناتی است که می توانید بر روی یک سبک بازی خاص تقویت کنید.

این بیشتر با فهرست گسترده ای از دشمنان ترسناک از اژدهای پرنده غول پیکر تا خزندگان دوپا و خیلی چیز های دیگر در میان آنها تکمیل می شود.

اگر از بازی لذت می برید ، همیشه می توانید به Iceborne بروید ، که هیولاهای جدید ، منطقه ای که قبلاً کشف نشده ، سلاح های اضافی ، زره و غیره را معرفی می کند.

Dauntless

بازی های دایناسوری

Dauntless یک RPG اکشن دیگر با گیم پلی مشابه Monster Hunter است اما می توانید به صورت رایگان آن را بازی کنید و از سیستم کراس پلی  بین رایانه شخصی و کنسول نیز پشتیبانی می کند.

درست مانند فرنچایز Capcom برای کشتن هیولا ، وظیفخ شما  مبارزه با مجموعه ای از موجودات قدرتمند به نام Behemoths در سراسر زیستگاه های عجیب و غریب است.

ردیابی و مبارزه با هر Behemoth یک چالش منحصر به فرد است که بر اساس الگوها و رفتارهای حمله هیولا ، که برخی از آنها بر اساس دایناسورها است ، ایجاد می شود.

در هر شکار موفقیت آمیز به شما پاداش با آیتم های قابل کرفت داده می شود که می توان آنها را برای ساخت سلاح ها و زره های جدید و همچنین ارتقاء تجهیزات موجود استفاده کرد.

Ark: Survival Evolved

بازی های دایناسوری

بسته به اینکه از چه کسی بپرسید ، Ark: Survival Evolved یا یک بازی بقا در جهان باز فوق العاده جاه طلبانه است ، یا یک آشفتگی وحشتناک است که بسیار ضعیف اجرا می شود.

با این حال ، یکی از مواردی که در همه زمینه ها بسیار سازگار است این است که چگونه هوش مصنوعی دایناسورها و سیستم های رام کردن در بازی عالی کار می کنند.

این روش از گونه ای به گونه دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی ارزش تلاش را دارد ، به خصوص این که دایناسور ها حتی در حالت آفلاین نیز به کار خود ادامه می دهند.

هنگامی که یک دایناسور وحشی را رام کردید ، می توانید از آنها برای سریعتر ، ذخیره اقلام اضافی ، دفاع از پایگاه خود در برابر شکارچیان ، برداشت مواد و موارد دیگر استفاده کنید.

Time Carnage

بازی های دایناسوری

رام کردن دایناسورها و آموزش آنها برای حمل وسایل شما یا انجام ترفندهای نمایشی برای بازدیدکنندگان ، هرچند سرگرم کننده است ، اما اکثریت آنها گوشتخواران تهاجمی هستند که ما را چیزی جز تنقلات گوشتی خوشمزه نمی بینند.

بنابراین ، چرا حد اقل یک یا دو اسلحه با خود در Time Carnage نیاورید، تا بتوانید در مقابل چنین موجوداتی از خود دفاع کنید.

رسیدن به بخش های دایناسورهای بازی تلاش زیادی می طلبد ، اما ارزش این را دارد که فرصتی برای جمع آوری انبوهی از velociraptor ها و T-rex های غول پیکر داشته باشید.

در حالی که عمدتا از این بازی به عنوان یک تجربه VR یاد می شود ، Time Carnage همچنین از کنترل استاندارد ماوس و صفحه کلید و گیم پد در رایانه و کنسول پشتیبانی می کند.

Second Extinction

بازی های دایناسوری

Second Extinction که با در نظر گرفتن بخش چندنفره طراحی شده است ، در اصل یک شوتر تعاونی به سبک Left 4 Dead با دایناسورها به جای زامبی است.

پس از جمع آوری تیم و آماده سازی ، بازی شما را در نقشه ای گسترده با اهداف کلیدی قرار می دهد که باید انجام دهید زیرا دایناسورهای اغلب از مسیر شما عبور می کنند.

در این بازی دایناسور های کوچک و بزرگی وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و خطرات خاص خود را دارند که باید روش مقابله آنها را خوب یاد بگیرید.

Second Extinction در حال حاضر در Early Access در Steam قرار دارد اما قبلاً چندین به روزرسانی دریافت کرده است که سلاح های جدید ، انواع دشمن ، ماموریت ها و پشتیبانی از crossplay را اضافه می کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *