۰

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite رسما معرفی شد

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite

مجموعه شیائومی ردمی نوت ۱۰ از حداقل هشت دستگاه تشکیل شده است و امروز نام جدیدی به فهرست آن اضافه شد. گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite به تازگی در هند معرفی شده است ، اما همانطور که اغلب در میان رده های شیائومی اتفاق می افتد ، این فقط یک نام جدید برای تلفن معرفی شده قبلی یعنی Redmi Note 9 Pro است . تنها تفاوت این است که Note 10 Lite در دو رنگ جدید Aurora Blue و Champagne Gold موجود است.

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite

ین بدان معناست که گوشی Redmi Note 10 Lite یک چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G را با ۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ارمغان می آورد.

دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض قرار دارد. از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی ، سیستم عامل MIUI 12 و شکاف سه گانه برای microSD و دو کارت nanoSIM اشاره کرد.

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite
گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite
گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Lite

Redmi Note 10 Lite در تاریخ ۲ اکتبر به فروش می رسد. قیمتها از مدل اصلی ۴ گیگابایت رم/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ۱۴۰۰۰ روپیه (۱۹۰ دلار) شروع می شود ، در حالی که دو برابر فضای ذخیره سازی آن ۱۶۰۰۰ روپیه (۲۱۵ دلار) خواهد بود.تریم بالای ۶ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایتی ۱۷،۰۰۰ روپیه (۲۳۰ دلار) است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *