۰

تاریخ رونمایی از GTA 6 و اطلاعات تکمیلی توسط یک منبع خبری فاش شد؟

تاریخ رونمایی از GTA 6

تاریخ رونمایی از GTA 6 و اطلاعات تکمیلی توسط یک منبع خبری فاش شد؟

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام با نام ThatsSoBold، در آبان/آذر (نوامبر) سال جاری از بازی GTA 6 رونمایی خواهد شد. منبع خبری یاد شده گفته به دلیل نارضایتی طرفداران، رونمایی زودهنگام بازی جلو افتاده و به اواخر سال ۲۰۲۱ اشاره دارد، بر اساس گزارش منتشر شده، شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) اواخر سال ۲۰۲۱ را به رونمایی از بازی GTA 6 اختصاص داده است که با تیزری در ماه آبان/آذر (نوامبر) آغاز می‌شود و تا اواخر آذر/اوایل دی (دسامبر) ادامه دارد.

در ادامه، این صفحه‌ی اینستاگرامی متذکر می‌شود که GTA 6 گیمر‌ها را به وایس سیتی خواهد برد. همچنین نقشه‌ی بازی سه برابر GTA V وسعت خواهد داشت و با گذر زمان تکامل می‌یابد. منابع داخلی معتبرتر قبلاََ به این موضوع اشاره داشته‌اند که راکستار گیمز رویکردی شبیه به اپیک گیمز (Epic Games) در قبال Fortnite را در پیش گرفته است و قصد دارد این عنوان را به طور مداوم گسترش دهد.

تاریخ رونمایی از GTA 6

راکستار عبارت GTA 6 را در بخش کانال یوتوب خود ممنوع کرده است

در حالی که طرفداران می‌توانند عطش خود پیرامون بازی GTA 6 را در توییتر ابراز کنند، این قابلیت در بخش کامنت‌های کانال یوتوب شرکت راکستار گیمز وجود ندارد. طرفداران GTA به شدت منتظر نسخه‌ی ششم هستند و هر طور که شده این انتظار خود را در انجمن‌ها، رسانه‌های اجتماعی و کانال یوتوب راکستار گیمز ابراز می‌کنند. با این وجود، به نظر می‌رسد که راکستار از دست این طرفداران خسته شده و در بخش کانال یوتوب خود، عبارت “GTA 6” را ممنوع یا mute کرده است.

تاریخ رونمایی از GTA 6

البته احتمال معرفی کالکشن ریمستر عناوین GTA در آینده‌ی نزدیک وجود دارد عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در وبسایت رده بندی کره جنوبی مشاهده شده است.

بنابر گزارشات پیشین این کالکشن شامل نسخه‌های بهبودیافته‌ی بازی‌های GTA III، GTA: Vice City و GTA: San Andreas می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *