۰

دلیل تاخیر بازی God of War: Ragnarok چیست

تاخیر بازی God of War: Ragnarok

دلیل تاخیر بازی God of War: Ragnarok مشخص شد

به تازگی کریستوفر جاج صداپیشه‌ی شخصیت Kratos در بازی God of War: Ragnarok، از دلیل تاخیر خوردن این بازی پرده برداشته است. این طور که به نظر می‌رسد جاج در سال ۲۰۱۹ به چندین عمل جراحی نیاز داشته و سانتا مونیکا منتظر بازگشت کامل او به سلامتی مانده است.

«باید با شما صادق باشم. پیام من توسط هیچ کس دیگری تایید نشده است. طرفداران عزیز، Ragnarok به خاطر من تاخیر خورده است. در سال ۲۰۱۹ توانایی راه رفتن را نداشتم و به جراحی زانو، کمر و تعویض مفصل ران نیاز بود. آن‌ها منتظر روند درمانی من ماندند. سانتا مونیکا هرگز در مورد این تاخیر و دلیل آن صحبت نکرده است. اکثر استودیوها عوضی هستند. اما من از این استودیو چیزی جز عشق و حمایت دریافت نکردم»

طرفداران می‌خواهند بازی God of War به سراغ مصر باستان برود

طبق گفته کوری بارلوگ حماسه نورس God of War با Ragnarok به پایان می‌رسد اما Ragnarok آخرین حضور کریتوس نخواهد بود و داستان آن در یک محیط جدید ادامه پیدا میکند هر چند اتفاقات Ragnarok احتمالا تاثیر بسیار زیادی روی این موضوع دارد اما در حال حاضر بدیهی‌ترین پاسخ خدایان مصر به نظر می‌رسد. در همین حال طرفداران این بازی در شبکه اجتماعی ردیت، طراحی از حضور کریتوس و آتریوس در مصر باستان را به اشتراک گذاشته اند (تصویر بالا) و خواهان جریان داشتن نسخه بعدی در مصر شدند.

همچنین در God of War: Ragnarok سپرهای مختلفی خواهید داشت

ویلیامز طراح مبارزات بازی در پاسخ به سوالی تایید کرد که در این بازی سپرهای متعددی وجود خواهد داشت که هر کدام ویژگی‌ها و خواص دفاعی خود را خواهند داشت. همچنین آقای ویلیامز در ادامه اضافه می‌کند که دشمنان، مبارزات و رویارویی‌ها به گونه‌ای طراحی خواهند شد که مخاطبان را به استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها در موقعیت‌های معین تشویق کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *