۰

آموزش فورتنایت فصل ۸ : پیدا کردن سیمبیوت های Carnage و Venom

آموزش فورتنایت فصل ۸

بتل پس فصل ۸ Fortnite دارای یک شگفتی شوم در پایان آن است: Carnage ، همزیست روان پریش از کمیک های مارول ، آخرین جایزه بتل پس این فصل است.

اگر نمی خواهید منتظر بمانید تا از قدرت Carnage استفاده کنید ، Epic Games سلاح های همزیستی را به بازی Battle Royale اضافه کرده است تا بازیکنان بتوانند آن را پیدا کنند.

در این آموزش فورتنایت فصل ۸ نحوه پیدا کردن و مهمتر از آن استفاده ازسیمبیوتهای Carnage و Venom در بازی فورتنایت را به شما آموزش می دهیم :

آموزش فورتنایت فصل 8

سیمبیوت های چه هستند ؟

Symbiote ها در Fortnite سلاح های اسطوره ای هستند ، اقلام منحصر به فردی که دارای توانایی های مثبت و منفی هستند.

این سیمبیوت هنگامی که برداشته می شود ، یکی از جاهای موجود در کوله پشتی بازیکن را اشغال می کند و بلافاصله نیروی گرانشی را برای بازیکن کم می کند و توانایی استفاده مجدد از گلایدر را در هر پرش از ارتفاع فراهم می کند.

هنگامی که آن را به سمت بازیکنی پرتاب کنید ، ۶۰ واحد به آنها دمیج می دهد و آنها را دقیقا به سمت شما می کشاند ، این باعث می شود که بتوانید سریع آنها را غافلگیر کنید و از پای در بیاورید ، به ویژه خیلی وقتی که شاتگان در دست دارید.

آموزش فورتنایت فصل 8

چگونه سیمبیوت ها را پیدا کنیم ؟

سیمبیوت ها در یک مکان خاص ظاهر نمی شوند. بلکه آنها به طور تصادفی در جزیره هنگامی که اولین دایره طوفان در طول مسابقه ظاهر می شود ، اسپاون می شوند.

مکانهای سیمبیوت ها در نقشه بازی ظاهر می شوند ، بنابراین ابتدا نقشه را بررسی کنید تا محل فرود آن را پیدا کنید و سپس سریع به سمت آن حرکت کنید.

آموزش فورتنایت فصل 8

سیمبیوت در یک قوطی ظاهر می شود و برای دسترسی به آن باید استخراج شود. با نگه داشتن دکمه تعیین شده در کنار قوطی ، آن را باز می کنید، درست مانند جعبه مهمات یا صندوق ها و سپس سلاح آماده استفاده است.

فقط یکی از دو سیمبیوت را می توان در یک زمان نگه داشت و سلاح در اختیار کسی نیست که اولین بار آن را پیدا کند. اگر بازیکنی را حذف کنید ، سیمبیوت متعلق به شما می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *