۰

اعلام رسمی: ساخت دنباله فیلم Jungle Cruise تایید شد

دنباله فیلم Jungle Cruise

اعلام رسمی: ساخت دنباله فیلم Jungle Cruise تایید شد

بعد از اینکه فروش فیلم  (Jungle Cruise) در باکس‌آفیس داخلی ایالات متحده آمریکا  از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت، «دیزنی» (Disney) تصمیم به ساخته دنباله این فیلم گرفت. به صورت رسمی تایید گردید که دنباله فیلم Jungle Cruise در جنگل با هنرنمایی «دوئین جانسون» و «امیلی بلانت» ساخته خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت خبری «هالیوود ریپوتر»، «ژاومه کویت-سرا» و «مایکل گرین» که در فیلم اصلی به عنوان کارگردان و نویسنده فعالیت کردند، در دنباله نیز این وظایف را انجام خواهند داد. Jungle Cruise  براساس یکی از جذابیت‌های پارک‌های دیزنی ساخته می‌شود. در این فیلم دیوان جانسون نقش کاپیتان یک قایق به نام فرانک را بازی می‌کند. فرانک به همراه لیلی و برادرش مک‌گرگور، که احتمالاً وی نیز در دنباله حضور خواهد داشت، به مأموریتی می‌روند تا یک درخت جادویی که قدرت‌های شفابخشی دارد را پیدا کنند. در این ماجراجویی آنها با حیوانات وحشی و رقیب آلمانی‌شان رو به رو می‌شوند.

گشت‌وگذار در جنگل یکی از فیلم‌هایی بود که کمپانی دیزنی آن را همزمان با اکران در سینماها، در سرویس استریم «دیزنی پلاس» (+Disney) نیز به نمایش درآورده بود. این فیلم که تقریباً یک ماه از انتشارش می‌گذرد تا کنون توانسته بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در باکش‌آفیس جهانی فروش داشته باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *