۰

تمام اتفاقات مراسم Gamescom 2021 ( همراه با تریلر ها )

مراسم Gamescom 2021

مراسم Gamescom 2021

مراسم Gamescom 2021 رسماً برگزار شد و مایکروسافت این برنامه را با نام Gamescom 2021 Xbox Stream آغاز کرد. در نمایش ۹۰ دقیقه ای ، نگاهی به لحظات ابتدایی بازی Forza Horizon 5 انداختیم که باعث می شود بازیکنان به سمت آتشفشان حرکت کنند ، شاهد گیم پلی جدیدی از Dying Light 2 و موارد دیگر بودیم.

ما همه اخبار و تریلرها را در زیر جمع آوری کرده ایم تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

گیم پلی جدیدی از بازی Forza Horizon 5 در مراسم Gamescom 2021 منتشر شد

گیم پلی Forza Horizon 5 در Gamescom 2021 فاش شد و همه چیز با حرکت سریع بازیکنان در آتشفشان Gran Caldera بازی با ماشین Ford Bronco Badlands 2021 آغاز می شود. بقیه آن دارای ماشین های دیگری مانند Mercedes AMG-1 ، طوفان گرد و غبار ، جنگل پر از فلامینگو و موارد دیگر است.

یک کنترلر ویژه Forza Horizon 5  در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر می شود. این کنترلر نه تنها شفاف است ، بلکه دارای رنگ های آبی و صورتی است که از بازی الهام  گرفته شده است. این کنترلر همچنین دارای یک DLC منحصر به فرد ، شامل یک ماشین کلاسیک فورد ، آیتم های کاستوم و یک ایموت است و همچنین امروز برای پیش خرید در دسترس است.

مراسم Gamescom 2021

گیم پلی جدیدی از Dying Light 2 در مراسم Gamescom 2021 منتشر شد

Dying Light 2 ، که قرار است در ۷ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شود ، دارای یک تریلر گیم پلی جدید است که تعداد زیادی صحنه های درون بازی و اکشن- پارکور اول شخص را به نمایش می گذارد. 

در این تریلر ما نگاهی اجمالی به برخی از جناح های مختلف می اندازیم که بازیکنان با آن روبرو خواهند شد ، یک قلاب دست که به شما کمک می کند تا در شهر حرکت کنید و یک حرکت جدید شامل استفاده از دشمنان برای جلوگیری از سقوط شما است.

شما قادر خواهید بود از دشمنان خود استفاده کرده و از حملات مختلف استفاده کنید ، در حالی که از آسیب های ناشی از سقوط های بزرگ جلوگیری می کنید.

آپدیت جدید و اضافه شدن مود رقابتی برای بازی Microsoft Flight Simulator

به روز رسانی Microsoft Flight Simulator در ۷ سپتامبر راه اندازی می شود و منطقه آلمان ، اتریش و سوئیس را به روز می کند. نقشه ارتفاعی جدیدی در کنار ۱۰۰ مورد از مشهورترین نقاط دیدنی مناطق و تفریحات دقیق فرودگاه ها اضافه می شود. همچنین هواپیماهای قدیمی تری به بازی اضافه خواهند شد و این تیم با ۴۰ موزه همکاری می کند تا این قطعه از تاریخ را حفظ کند.

همچنین به عنوان بخشی از مشارکت با Reno Air Race ، یک حالت مسابقه ای رقابتی در Microsoft Flight Simulator در پاییز ۲۰۲۱ ارائه می شود.

بازی Into the Pit در مراسم Gamescom 2021 معرفی شد

مراسم Gamescom 2021

بازی Into the Pit به طور رسمی در مراسم Gamescom 2021 رونمایی شد که در  ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می شود و در روز ۱ در Xbox Game Pass راه اندازی می شود.

این بازی یک بازی با الهام از سبک بازی های قدیمی است که سرعت گیم پلی بسیار بالایی دارد.

Age of Empires 4 شامل فیلمهای مستند از تاریخ قرون وسطی است

مراسم Gamescom 2021

Age of Empires 4 یک بازی تمام عیار برای تجلیل از تاریخ جهان ما است و مشخص شد که این بازی شامل ۲۸ فیلم مستند درباره تاریخ قرون وسطی به نام “Hands-On History” است و شامل نکات بسیار ریز و عجیبی از قرون وسطایی است.

Age of Empires 4 در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ عرضه می شود.

Xbox Cloud Gaming در تعطیلات امسال به Xbox Series X/S و Xbox One می آید

مراسم Gamescom 2021

Xbox Cloud Gaming در تعطیلات ۲۰۲۱ برای Xbox Series X/S و برای مشترکین Xbox Game Pass Ultimate عرضه می شود و به کاربران امکان می دهد ۱۰۰+ بازی از طریق سیستم ابری روی کنسول های خود انجام دهند. مایکروسافت همچنین قصد دارد این بازی ها به ۱۰۸۰p/60 FPS برسد.

تریلر Wasteland 3: Cult of the Holy Detonation منتشر شد

DLC بازی Wasteland 3: Cult of the Holy Detonation یک تریلر گیم پلی جدید و تاریخ انتشار ۵ اکتبر ۲۰۲۱ دریافت کرد. در این DLC ماجراجویی جدیدی در کوه Cheyenne در کلرادو اتفاق می افتد و ویژگی های بیشتری از خزنده های dungeon و باس فایت ها را نشان می دهد.

تم Borderlands بازی Sea of Thieves معرفی شد

مراسم Gamescom 2021

Sea of Thieves در حال انتشار Mayhem Ship Set در بازی است و این کشتی خاص بخشی از کراس اوور با Borderlands است. همه بازیکنان می توانند آن را از ۲۴ آگوست تا ۷ سپتامبر از طریق رویداد Making Mayhem به دست آورند.

DLC بازی State of Decay 2: Homecoming شامل نقشه جدید ، شش پایگاه جدید و سلاح های جدید است

State of Decay 2: Homecoming در ۱ سپتامبر منتشر می شود و نقشه جدید ، شش پایگاه جدید و سلاح های جدید را اضافه می کند. این ماجراجویی جدید در واقع در Trumble Valley اتفاق می افتد ، جایی که بازی اصلی در آن اتفاق افتاد ، اما این بار به شکل “یک نقشه کاملا بازسازی شده و جهان باز” در خواهد آمد.

Stray Blade یک Action-RPG سوم شخص است که قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود

مراسم Gamescom 2021

Stray Blade یک بازی RPG سوم شخص است که بر نبرد و اکتشاف تمرکز دارد. این یک بازی متمرکز بر شمشیر زنی است که شامل انواع مختلف سلاح است. دنیای آن Stray Blade Acrea نامیده می شود و بازیکنان ویرانه های بزرگ شهر ، غارها ، معابد و موارد دیگر را کاوش می کنند. این بازی در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.

Crusader Kings 3 به کنسول های نسل بعدی می آید

مراسم Gamescom 2021

Crusader Kings 3 در حال رسیدن به کنسول های Xbox است ، اما دقیقا به طور مستقیم این اتفاق نمی افتد. این بازی برای بازیکنان کنسول بازسازی شده است و دارای گزینه های کنترلی جدیدی  از جمله پشتیبانی از کنترلر است تا آن را لذت بخش تر کند. این بازی همچنین بر روی PS5 منتشر می شود و شامل یکپارچگی DualSense است.

تریلر جدیدی از بازی The Gunk منتشر شد

The Gunk تریلر جدیدی از گیم پلی بازی دریافت کرد که فعالیت های شخصیت اصلی آن را نشان می داد. ما همچنین شاهد برخی از موجوداتی هستیم که بازیکنان با آنها برخورد می کنند ، وسایلی که سوار می شوند و موارد دیگر…

Gunk در دسامبر ۲۰۲۱ اکران می شود.

مراسم Gamescom 2021 مراسم Gamescom 2021 مراسم Gamescom 2021 مراسم Gamescom 2021

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *