۱

اسکین J Balvin این هفته به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد

اسکین J Balvin

سری Fortnite Icon با معرفی اسکین J Balvin در این هفته بزرگتر می شود. این خواننده کلمبیایی قبلاً در رویداد هالووین Fortnite سال گذشته ، Fortnitemares شرکت کرده بود ، و اکنون او با چندین آیتم مختلف به Item Shop می رود. بازیکنان مشتاق می توانند اسکین J Balvin را زود باز کنند. در اینجا همه آنچه شما باید بدانید آمده است.

اسکین J Balvin

J Balvin پنجشنبه ، ۲۶ آگوست ساعت ۵ بعد از ظهر در Item Shop برای اولین بار ظاهر می شود. در مجموعه آیتم های او چندین مورد اضافی برای بازیکنانی که بسته را خریداری می کنند وجود خواهد داشت ، اگرچه اسکین شخصیت نیز به صورت جداگانه فروخته می شود. هنوز قیمت ها مشخص نشده است ، اما بر اساس نمونه قبلی ، باندل اسکین J Balvin به قیمت ۲۰ دلار به فروش می رسد. موارد زیر شامل مجموعه J Balvin است:

دو سبک مختلف اسکین: Energia Balvin و Skeleton Balvin
پشت آویز مخصوص
پیک اکس
گلایدر بالوین کروزر

هر سبک حتی شامل کفش های ورزشی واقعی Balvin Jordan  می شود. همچنین یک Emote با آهنگ In Da Getto از J Balvin و Skrillex وجود خواهد داشت.

طبق معمول ، Epic به بازیکنان این فرصت را می دهد تا اسکین جدید و باکیفیت را نه تنها به صورت رایگان ، بلکه زودتر نیز بدست آورند. قبل از اینکه J Balvin روز پنجشنبه در فروشگاه بازی ظاهر شود ، بازیکنان می توانند سه شنبه ۲۴ آگوست در جام J Balvin شرکت کنند. در این مسابقات حالت Duos ، بازیکنان سه ساعت فرصت دارند تا حداکثر امتیاز را در ۱۰ مسابقه جمع کنند. امتیازها با تعدا کیل بیشتر و حذف حریفان به دست می آیند و دو نفره برتر در هر منطقه جی بالوین را به همراه آیتم هایش کاملاً رایگان دریافت می کنند.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سامی فرهنگ گفت:

    من عاشق این اسکینJ balvin هستم