۰

بازی Call Of Duty: Vanguard رسما معرفی شد

بازی Call Of Duty: Vanguard

طبق برنامه ای که شرکت اکتییژن از قبلتعیین کرده بود ، دیشب بالاخره بازی Call Of Duty: Vanguard به صورت رسمی در بازی Warzone معرفی شد.

بازی Call Of Duty: Vanguard به نظر می رسد نسبت به جدیدترین بازی های این سری به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز داشته باشد. در وب سایت مایکروسافت استور این بازی ، تنها با ۹۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی ذکر شده است ، اگرچه ممکن است برخی بسته های محتوای مورد نیاز آن بعد ها به آن اضافه شود.

آنچه ما در مورد کمپین Vanguard می دانیم این است که بر “داستان در هم تنیده قهرمانان چند ملیتی” که Task Force One را تشکیل می دهند تمرکز می کند. چهار شخصیت اصلی عبارتند از:

  • سرباز لوکاس ریگز ، گردان ۲۰ ، لشکر ۹ پیاده استرالیا ، ارتش هشتم بریتانیا.
  • گروهبان آرتور کینگزلی از گردان ۹ چترباز ، ارتش انگلیس.
  • ستوان وید جکسون ، گروهان پیشاهنگ شش ، نیروی دریایی ایالات متحده.
  • ستوان پولینا پترووا از لشکر ۱۳۸ تفنگ دار ، ارتش سرخ.

هر یک از شخصیت ها قابل بازی هستند و داستان بین این چهار شخصیت در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. بازیکنان در نبرد های هوایی در جزیره میدوی شرکت خواهند کرد ، از استالینگراد به عنوان یک تک تیرانداز دفاع می کنند ، با چتر نجات به فرانسه می روند و در شمال آفریقا می جنگند.

بازی Call Of Duty: Vanguard

اکتیویژن در توییتر گفت: “فیلمهای بیشتری از کمپین به زودی منتشر می شود. شاید هفته آینده. اما ما دقیقا نمی دانیم.”

طبق اخبار لیک شده قبلی ، بازی Call Of Duty: Vanguard تست های آلفا و بتا را در همه سیستم عامل ها در دسترس خواهد داشت ، اما دارندگان پلی استیشن با برنامه ی خاصی روبرو می شوند. نشت اطلاعات نشان می دهد که آزمایش آلفا برای Vanguard از ۲۷ تا ۲۹ آگوست در کنسول های پلی استیشن اجرا می شود.

سپس یک بتا از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ سپتامبر در PS4 و PS5 در دسترس قرار می گیرد. پس از آن ، همه در همه سیستم عامل ها از جمله PC و Xbox می توانند از ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر این بتا را بازی کنند. همه اینها طبق نشت اطلاعات است و هنوز تأیید نشده است. تا اینجا ، تنها چیزی که به طور رسمی می دانیم این است که نسخه بتا در راه است.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۵ نوامبر) برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *