۰

گوشی Redmi 10 با چیپست Helio G88 و صفحه نمایش ۹۰Hz معرفی شد

گوشی Redmi 10

در حالی که نام تجاری Redmi در جهات متعددی گسترش یافته است ، هسته اصلی آن هنوز سری ساده آن است که بر ارزش پول تمرکز می کند. Redmi 10 جدید با چندین ارتقاء عمده ، از جمله چندین تغییری که برای اولین در جهان انجام شده است سعی می کند در این زمینه پیشرفت کند.

این اولین گوشی در این سری است که دارای صفحه نمایش نرخ تازه سازی بالا است – یک LCD 6.5 اینچی ۱۰۸۰p با نسبت تصویر (۲۰: ۹) که می تواند تا ۹۰ هرتز (به علاوه حالت های ۶۰ هرتز و ۴۵ هرتز ) اجرا شود. این همچنین اولین گوشی است که از چیپست جدید MediaTek یعنی Helio G88 استفاده می کند ، نسخه اصلاح شده G85 که نرخ تازه سازی بالاتری را در رزولوشن+ ۱۰۸۰p امکان پذیر می کند.

گوشی Redmi 10

یکی دیگر از برتری های Redmi 10 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن است که بالاترین رزولوشن در این سری را دارا می باشد. این دوربین با یک ماژول الترا واید ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی جفت شده است. دوربین جلو در داخل سوراخ پانچ قرار دارد و دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Redmi 10

این سری به داشتن باتری های بزرگتر از حد متوسط معروف است و این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۹ واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با وجود اینکه یک مدل مقرون به صرفه است ،اما دارای شارژر ۲۲.۵ واتی در جعبه است.

همچنین ویژگی های دیگری نیز دارد ، مانند بلندگوهای دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی متری. این دستگاه دارای یک اثر انگشت خوان است که در کنار گوشی نصب شده است و دوربین سلفی می تواند با استفاده از چهره قفل آن را باز کند. همچنین شکاف microSD از بین رفته است.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ با MIUI 12.5 است. شما می توانید از سه رنگ: خاکستری کربنی ، سفید سنگی ، آبی دریایی انتخاب کنید. هنوز خبری از مدل Pro یا تغییرات دیگر وجود ندارد.

گوشی Redmi 10
گوشی Redmi 10

شیائومی ردمی ۱۰ دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است ، اما گزینه های ۴/۱۲۸ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت. هزینه اینها به ترتیب ۱۸۰ ، ۲۰۰ و ۲۲۰ دلار است  و همچنین در دسترس بودن آن برای ۲۰ آگوست تعیین شده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *