۰

آموزش باز کردن سلاح Marshal در بازی COD: Black Ops Cold War / Warzone

آموزش باز کردن سلاح Marshal

آموزش باز کردن سلاح Marshal

بازیکنان Call of Duty اکنون می توانند سلاح Marshal فصل ۵ را به اینورنتوری خود اضافه کنند. تپانچه مارشال یک تپانچه دو لول دستی است که گلوله های ۱۲ تایی شلیک می کند و ظاهراً توانایی آتش زدن دشمنان را دارد.

بسته به حالت بازی ، چند روش مختلف برای دستیابی به جدیدترین سلاح Black Ops Cold War وجود دارد. این سلاح آتشین جدید را می توان در Warzone و همچنین بخش چندنفره و زامبی Black Ops Cold War باز کرد.

Warzone و Black Ops Cold War :

آموزش باز کردن سلاح Marshal

برای باز کردن قفل این سلاح شما باید در بخش چندنفره Black Ops Cold War و Warzone ، در ۱۵ بازی مختلف با استفاده از Pistol مورد علاقه خود با هدشات زدن حریفان خود را بکشید.

درست است که هدشات زدن در بازی ای مانند وارزون کار بسیار سخت و پیچیده ای است ، اما به حر حال این چالشی است که باید انجام شود.

Zombies :

آموزش باز کردن سلاح Marshal

مانند همیشه ، حالت Zombies چالش منحصر به فرد خود را دارد. با استفاده از Pistol ، باید ۳۰ تا از Disciple ها را بکشید در حالی که آنها حداقل پنج زامبی را تحت کنترل خود دارند. The Disciples نوع ویژه زامبی ها هستند که با نقشه فصل ۴ Mauer der Toten معرفی شده اند ، اما از آن زمان به بعد با فصل ۵ به Outbreak اضافه شده اند.

Store Bundle

آموزش باز کردن سلاح Marshal

مارشال همچنین می تواند به عنوان بخشی از باندل Powder Keg خریداری شود ، که همراه با طرح سلاح Marshal’s Matchlock است که اتچمنت Dragon’s Breath را دارد. این باندل به همراه چهار آیتم کوچکتر دیگر و یک بتل پس با قیمت ۱۱۰۰ امتیاز COD (حدود ۱۰ دلار) در فروشگاه درون بازی ارائه می شود.

Marshal به دنبال سلاح های بتل پس فصل ۵ مانند EM2 و TEC-9 اضافه شده است.

در مقاله زیر می توانید یکی دیگر از آموزش های همین فصل ( فصل ۵ ) بازی Call Of Duty را مشاهده کنید :

آموزش باز کردن سلاح Marshal آموزش باز کردن سلاح Marshal آموزش باز کردن سلاح Marshal آموزش باز کردن سلاح Marshal آموزش باز کردن سلاح Marshal

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *