۰

گوشی iQOO 8 و ۸ Pro با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و Snapdragon 888+ معرفی شدند

گوشی iQOO 8 و iQOO 8 Pro

Speed نام اصلی سری جدید iQOO 8 است و اگر نام تجاری BMW M Motorsport مشخص نبود ، این گوشی ها دارای آخرین مشخصات موجود در دنیای تلفن های هوشمند هستند. از چیپست پرچمدار Snapdragon 888+ تا نمایشگرهای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۱۲۰W ، پرچمداران جدید iQOO تمام ویژگی های های تلفن برتر ۲۰۲۱ را دارا می باشند.

گوشی iQOO 8

گوشی iQOO 8 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی خمیده Samsung E5 LTPO OLED با وضوح ۱۴۴۰p و نرخ تازه سازی ۱۲۰Hz است. این پنل دارای رنگهای ۱۰ بیتی است و قبلاً توسط DisplayMate با نمرات A+ مورد بررسی قرار گرفته است. iQOO 8  ساده به پنل ۶.۵۶ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی سریع ۱۲۰ هرتز مجهز است.

گوشی iQOO 8

در پشت گوشی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 766 با ۲۳ میلی متر معادل ۷P قرار دارد که همان سنسور موجود در Oppo Find X3 Pro و OnePlus Nord 2 است.

ماژول های همراه شامل یک لنز الترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی است. سنسورهای موجود در iQOO 8 با یک ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX598 در کنار یک لنز الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز پرتره ۱۳ مگاپیکسلی همراه است.

گوشی iQOO 8

گوشی iQOO 8 دارای باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی است که با شارژر ۱۲۰ واتی تنها در ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ می شود. ۸ Pro دارای یک سلول بزرگتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و همچنین از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند. قسمت نرم افزاری هر دو گوشی توسط OriginOS روی اندروید ۱۱ پشتیبانی شده است.

گوشی iQOO 8
گوشی iQOO 8

iQOO 8 Pro دارای رنگهای سفید و مشکی و دارای روکش فیبرکربنی است.گوشی iQOO 8 در طرح های فوق و همچنین دو گزینه شیشه ای مات در رنگ های سفید و نارنجی عرضه می شود.

گوشی iQOO 8
گوشی iQOO 8

قیمت گوشی iQOO 8 با ۱۲۸/۸ گیگابایت از (۵۸۵ دلار) آغاز می شود ، در حالی که مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت (۶۴۷ دلار) به فروش می رسد.

iQOO 8 Pro در مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی خود با قیمت (۷۷۰ دلار) و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت (۸۴۸ دلار) به فروش می رسد. بالاترین سطح آن یعنی مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت (۹۲۵ دلار) به فروش می رسد.

اولین فروش iQOO 8 در چین از یک هفته دیگر در ۲۴ آگوست آغاز می شود در حالی که iQOO 8 Pro دو روز بعد در ۲۶ آگوست به فروش می رسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *