۰

آموزش فورتنایت ( هفته ۱۱ ) : پیدا کردن گلدان در Lazy Lake

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

در فصل ۷ هفته ۱۱ بازی فورتنایت ، شما باید یک گلدان گل از Lazy Lake جمع آوری کنید. مانند دیگر ماموریت های با این ماهیت ، فقط آیتم های قابل جستجوی مرتبط را در حالی که این quest فعال است مشاهده خواهید کرد ، اما هنگامی که به این مرحله رسیدید ، نباید انجام آن با کمک ما خیلی سخت باشد.

این مأموریت چهارشنبه ۱۸ آگوست ساعت ۷ صبح به صورت زنده قابل تجربه است. در ادامه می توانید محل پیدا کردن گلدان گل را مشاهده کنید :

محل پیدا کردن گلدان گل در Lazy Lake :

چندین نقطه مختلف وجود دارد که می توانید در این هفته گلدان های گل را پیدا کنید ، و همانطور که مشاهده می کنید ، همه آنها در Lazy Lake هستند. به این منطقه در جزیره Fortnite بروید و در هر یک از مکانهای زیر به دنبال گلدان باشید. به یاد داشته باشید که برای این ماموریت، یافتن یکی از آنها تنها چیزی است که برای به پایان رساندن چالش ها لازم است.

در این مناطق می توانید گلدان ها را پیدا کنید:

  • در عرشه چوبی خانه جنوب شرقی (محل زندگی Marigold)
  • در محل پذیرش نمایندگی مرکزی خودرو ها
  • در حیاط جانبی spa در جنوب شرقی پمپ بنزین
آموزش فورتنایت

مثل همیشه ، توصیه می کنیم هر مکان مخصوص را که کمترین مشکل را برای شما ایجاد می کند را انتخاب کنید. معمولا در روز های اول چالش ها بازیکنان زیادی به دنبال تکمیل کردن آنها هستند و تعداد آنها در مناطق مخصوص چالش ها بسیار زیاد می شود.

از نقطه نظر داستان ، شما به این گلها نیاز دارید تا جویی را جذب کنید ، بیگانه ای که در تمام طول فصل خود را به عنوان یک عضو IO انسانی در آورده است. به نظر می رسد که اسلون به تله او برخورد کرده است و بازیکنانی را اعزام می کند تا با او به شیوه ای مخفیانه برخورد کنند ، که معمولاً تاکتیک های اسلون در مواجهه با نیروهای بیگانه وحشتناک است.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *