۰

کراس اور Assassin’s Creed برای بازی Watch Dog: Legion در راه است

کراس اور بازی Watch Dog: Legion

بازی Watch Dog: Legion

Assassin’s Creed به صورت گسترده ای برای Watch Dogs: Legion می آید ، با یک تریلر جدید که یک کاراکتر قابل کنترل جدید از Assassin’s Brotherhood را نشان می دهد که مجهز به hidden blade معروف است.

این تریلر اساسین جدید به نام دارسی را نشان می دهد که در لندن به طور مخفیانه راه خود را طی می کند ، در حالی که به برخی از نگهبانان بی خبر نشان می دهد که hidden blade  او چقدر کشنده است. همچنین برخی از مکانهای جدید Assassin Brotherhood را که می تواند ارتباطات داستانی جذابی برای طرفداران این سری داشته باشد ، مورد توجه قرار می دهد.

دارسی برای دارندگان Watch Dogs: Legion’s season pass در دسترس خواهد بود و در بازی اصلی یا آنلاین قابل بازی است ، همانطور که Ubisoft آن را “بهترین بخش مخفی کاری این بازی ” می نامد.

در حالی که دارسی انحصاری فصل بعد خواهد بود ، محتوای دیگری که به عنوان بخشی از به روزرسانی بازی در ۲۴ آگوست منتشر می شود به صورت رایگان در دسترس همه بازیکنان قرار می گیرد. دو ماموریت داستانی جدید ، همراه با ماموریت های جدید جهانی ، حالت های جدید بازیکن در مقابل بازیکن و حالت جدید زامبی مستقل به نام Watch Dogs: Legion of the Dead اضافه می شوند.

علی رغم ورود دارسی ، تهیه کننده Lathieeshe Thillainathan ، اکتبر گذشته گفت که ظاهر یک شخصیت Assassin’s Creed در Watch Dogs به این معنی نیست که این دو فرنچایز بازی به طور متعارف به هم مرتبط هستند ، بلکه در عوض “فقط برای سرگرمی واقعی و ساختن شخصیت است”. که به شدت از Assasssin’s Creed الهام گرفته است. “

بازی Watch Dog: Legion بازی Watch Dog: Legion بازی Watch Dog: Legion بازی Watch Dog: Legion بازی Watch Dog: Legion

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *