۰

آموزش فورتنایت فصل ۷ : تاریخ عرضه و نحوه به دست آوردن اسکین Wonder Woman

آموزش فورتنایت فصل ۷ : اسکین واندر وومن

Wonder Woman برای اولین بار است که به Fortnite می آید و به قهرمانان Justice League مانند بتمن ، سوپرمن ، The Flash و Aquaman ملحق می شود که در لیست دائمی بازی قرار دارند. پس از یک تیزر کوتاه کمیک بوکی ، قهرمان توسط Epic Games در کنار ست لوازم مخصوص خود که شامل کوله پشتی ، پیک اکس و گلایدر است نیز رونمایی شد.

آموزش فورتنایت فصل 7

اسکین Wonder Woman اولین بار در یک خبر لیک شده تنها چند دقیقه پس از اینکه Epic Games از معرفی شخصیت دیگری از DC خبر داد، فاش شد.

فاش کننده Fortnitejovanmunja اولین کسی بود که شخصیت جدید را فاش کرد و Epic آن را تأیید کرد: این کاراکتر در ۱۹ اوت ساعت ۵ بعد از ظهر وارد Fortnite می شود.

آیتم های Wonder Woman شامل موارد زیر است:

گلایدر Golden Eagle

تبر جنگی Athena

صفحه لودینگ DC Trinity

پشت آویز Diana
 
هم خود واندر وومن و هم پشت آویز او شامل سبک های متناوب به عنوان بخشی از نسخه “زره پوش” او خواهد بود. همه اینها در پک Wonder Woman در فروشگاه فورتنایت در ۱۹ آگوست عرضه می شود ، اگرچه بازیکنان می توانند این موارد را جداگانه خریداری کنند.
آموزش فورتنایت فصل 7

جام Wonder Woman

با پیروی از یک استاندارد جدید Epic به نظر می رسد ، Wonder Woman به صورت رایگان برای تعدادی از بازیکنانی که در مسابقات Wonder Woman Cup این هفته برنده می شوند در دسترس خواهد بود. Wonder Woman Cup را می توانید در منوی Competitive بازی پیدا کنید و از ۱۸ آگوست ، یک روز قبل از انتشار Wonder Woman برای عموم آغاز می شود.

در این جام حالت Duos ، بازیکنان سه ساعت فرصت خواهند داشت تا در ۱۰ مسابقه تا جایی که می توانند امتیاز جمع آوری کنند. کشتن بیشتر برابر با امتیاز بیشتر است ، و بالاترین امتیاز در هر منطقه به طور رایگان Wonder Woman و پشت آویز او را دریافت می کنند.

هرکسی که در این رقابت شرکت کند و به جمع هشت امتیاز یا بیشتر برسد ، به طور خودکار صفحه لودینگ مربوط به سه تا از برجسته ترین قهرمانان DC را باز می کند.

آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷

اسکین Wonder Woman اسکین Wonder Woman اسکین Wonder Woman اسکین Wonder Woman اسکین Wonder Woman

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *