۰

تصاویر مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5 لیک شد

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5

ظاهراً Fitbit با گجت پوشیدنی بعدی خود تقریباً آماده است. حداقل این چیزی است که Evan Blass (@evleaks) با مجموعه ای از رندرهایی که اخیراً ارسال کرده است نشان می دهد .

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5
مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5
مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5

متأسفانه ، اطلاعات اضافی در مورد سخت افزار یا ویژگی ها در اینجا وجود ندارد ، اما ما همچنان می توانیم حدس هایی داشته باشیم و کمی حدس بزنیم. از آنجا که ظاهراً این دستگاه یک دستگاه شارژی است ، می توان فرض کرد که مانند نسخه قبلی خود دارای GPS داخلی است. همچنین ، به احتمال زیاد سنسور Sp02نیز دارد.

با مشاهده این که چگونه Fitbit برخی از ویژگی ها مانند ردیابی درجه حرارت پوست را به Charge 4 منتقل می کند ، که قبلاً فقط در دستگاه های برتر Sense در دسترس بود ، شاید بتوان فرض کرد که آنها نیز بخشی از Charge 5 خواهند بود.

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5
مچ بند هوشمند Fitbit Charge 5

با نگاهی به خود رندرها ، می توانیم متوجه دو پد بزرگ در دو طرف دستگاه شویم که به نظر می رسد از فلز کمی متفاوت با بقیه بدنه ساخته شده اند. یکی از گمانه زنی های در مورد آن می تواند دستگاه نوار قلب باشد ، اما بهترین حدس ما این است که اینها ممکن است مسیریابی های خازنی کشویی را ارائه دهند. البته ممکن است در این مورد اشتباه کنیم.

به نظر می رسد رندرها در مجموع سه رنگ برای Fitbit Charge 5 وجود دارند.

در نهایت ، ما می توانیم تاریخ ۲۳ اکتبر را که در همه رندرها نشان داده شده است را ببینیم. شاید این تاریخ رونمایی برنامه ریزی شده برای دستگاه باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *