۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Portal

بازی های شبیه به Portal

بازی های شبیه به Portal

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بازی های شبیه به Portal آشنا کنیم .

یکی از محبوب ترین بازی های پازل – معمایی بازی های Portal است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و خاطرات زیادی را برای پلیر های کمی قدیمی تر رقم زده است که می تواند برای ساعت های طولانی شما را سرگرم کند و شما را همراه با داستان و معما های جذاب خود ببرد.

در ادامه به ۵ بازی شبیه به Portal اشاره خواهیم کرد :

Portal Stories: Mel

بازی های شبیه به Portal

جامعه modding PC دارای سابقه گسترده ای در ایجاد حالت های ساخته شده توسط طرفداران برای تقریباً هر بازی Valve ، به ویژه Half-Life و Portal است.

بسیاری از این حالت ها تا زمانی که عملاً بازی انحصاری خودشان نباشند ، از نظر دامنه و اندازه رشد می کنند. چنین چیزی در مورد Portal Stories: Mel ، یک مود رایگان قوی برای Portal 2 است که به عنوان پیش درآمد عمل می کند.

در حدود هشت ساعت ، مجموعه ای از چالش های جدید پازل را با کیفیت طراحی Valve همراه می کند ، به همراه داستان جدیدی که بین پورتال ۱ و ۲ تنظیم می شود.

این بازی برای طرفدارانی است که قبلاً همه چیزهایی را که بازی های پورتال ارائه داده است را تجربه کرده اند و به دنبال تجربه های جدید هستند.

The Talos Principle

بازی های شبیه به Portal

The Talos Principle شما را به عنوان یک اندروید معرفی می کند که سازنده آن از او خواسته است تا مجموعه ای از ۱۲۰+ پازل پیچیده را حل کند.

این بازی از سایر بازی های معمایی مانند Portal الهام می گیرد تا حس آشنایی ایجاد کند که با روایت فلسفی آن بیشتر تکمیل می شود.

در حالی که داستان تالوس به اندازه پورتال خنده دار یا هوشمندانه نوشته نشده است ، شما می توانید فقط بر روی معماها تمرکز کنید و از همه سرنخ ها و رمز و رازهای اطراف چشم پوشی کنید.

The Turing Test

بازی های شبیه به Portal

The Turing Test یکی دیگر از بازی های پازلی اول شخص است که به شدت از پورتال ۱ و ۲ تقلید می کند در حالی که داستانی اصلی در مورد یک مهندس فضایی مستقر در اروپا را روایت می کند.

آوا وقتی متوجه شد که همنوعانش در خطر هستند و تنها با انجام یک سری آزمایشات با استفاده از یک ابزار خاص می توان آنها را نجات داد ، آوا تصمیم دارد این کار را انجام دهد.

تنوع پازل زیادی در این بازی وجود دارد ، زیرا ابزار Ava می تواند درها را باز کند ، ماشین ها را روشن کند ، دوربین های امنیتی را هک کند و فرمان هایی را برای هواپیماهای بدون سرنشین مجاور صادر کند.

از نظر بصری ، گیم پلی و داستان ، The Turing Test بسیار یادآور سری Portal است و برخی از پیچ و خم های آن مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد.

Q.U.B.E. 2

بازی های شبیه به Portal

در حالی که Q.U.B.E اصلی اشتراکات زیادی با پورتال دارد ، ادامه آن بر اساس فرمول ( پازل اتاق ) ساخته شده است در حالی که دارای محیط های شاداب تر است.

در آن ، شما در نقش یک باستان شناس بازی می کنید که خود را در ویرانه های تمدن باستانی بیگانه و همراه با یک بازمانده بسیار دور از خود می بیند که باید به او برسد.

گیم پلی شما را با استفاده از دستکش های اسرارآمیز قدرتمند برای جابجایی بلوک های رنگی و فعال سازی سوئیچ های خاص ،  حل معماها ، قرار می دهد.

Q.U.B.E. 2 بیش از ۸۰ پازل برای حل در هشت منطقه متنوع با چیدمان نقشه شبیه هزارتو را دارد.

Superliminal

بازی های شبیه به Portal

بازی دیگری که تصور شما از فضاهای سه بعدی را شبیه به Portal مخدوش می کند ، Superliminal است ، یک بازی گیج کننده اول شخص که از توسعه دهندگان مستقل Pillow Castle ساخته شده است.

این بازی مجموعه ای از معماهای فیزیکی بر اساس مفهوم پرسپکتیو و همچنین برخی از حقه های توهم نوری را شامل می شود.

مکانیک گیم پلی بازی مستلزم برداشتن ، چرخاندن و تنظیم موقعیت اجسام مختلف به منظور تغییر اندازه آنها و کشف عملکردهای جدید است.

در عین حال ، شما مدام در بین رویا و بیداری حرکت می کنید و تقریبا نمی توانید فرق آنها را با یکدیگر تشخصی دهید و ذهن شما بسیار گیج می شود.

بازی های شبیه به Portal بازی های شبیه به Portal بازی های شبیه به Portal بازی های شبیه به Portal بازی های شبیه به Portal بازی های شبیه به Portal

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *