۰

گوشی Honor X20 5G با چیپست Dimensity 900 معرفی شد

گوشی Honor X20 5G

آنر دیروز از تلفن های هوشمند سری Magic3 خود رونمایی کرد و در کنار آنها ، این شرکت X20 5G را نیز معرفی کرد.

گوشی Honor X20 5G

گوشی Honor X20 5G مجهز به Dimensity 900 است ، از Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می کند و در سه مدل حافظه – ۶GB/128GB ، ۸GB/128GB و ۸GB/256GB عرضه می شود.

با این حال ، از RAM مجازی نیز پشتیبانی می کند ، که با استفاده از حافظه داخلی گوشی ، RAM را تقریبا ۲ گیگابایت افزایش می دهد.

گوشی Honor X20 5G

گوشی Honor X20 5G با یک ال سی دی ۶.۶۷ اینچی FullHD+ 120Hz ساخته شده است و سوراخی به شکل قرص در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ساخته شده است.

در پشت گوشی ، ما یک بخش جزیره ای مدور داریم که دارای سه دوربین است : ۶۴ مگاپیکسل اصلی ، ماکرو ۲ مگاپیکسل ، عمق سنج ۲ مگاپیکسلی.

این تلفن هوشمند دارای EIS است و از ضبط دو طرفه پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فیلم ها را با دوربین جلو و عقب به طور همزمان ضبط کنید.

گوشی Honor X20 5G

انرژی کامل این گوشی از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود است که آنر می گوید با شارژر ۶۶ واتی همراه است که با آن می توانید در مدت ۱۵ دقیقه آن را از حالت عادی به ۵۰ درصد شارژ برسید.

گوشی Honor X20 5G

بقیه ویژگی های گوشی Honor X20 5G شامل جک ۳.۵ میلی متری هدفون ، USB-C ، اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی و اتصال ۵G است.

Honor X20 5G دارای سه گزینه رنگ است و در حال حاضر از طریق وب سایت رسمی این شرکت در چین قابل خریداری است.

نسخه ۶ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت (۲۹۵ دلار/۲۵۰ یورو) ، مدل ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت از (۳۴۰ دلار/۲۹۰ یورو) و نسخه ۸ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت با قیمت (۳۸۵ دلار/۳۳۰ یورو) به فروش می رسد.

گوشی Honor X20 5G
گوشی Honor X20 5G

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *