۰

بازی Nerf: Legends که یک شوتر اول شخص است در اکتبر امسال متشر می شود

بازی Nerf: Legends

GameMill Entertainment و Hasbro فاش کردند که یک بازی شور اول شخص بر اساس خط اسباب بازی معروف Nerf در پاییز امسال به کنسول ها می آید.

بازی Nerf: Legends یک شوتر علمی تخیلی است که شامل حالت های تک نفره و چند نفره است. در مبارزات انتخاباتی با روبات های شرور روبرو خواهید شد ، در حالی که PvP چندنفره از هشت بازیکن بین مسابقات رایگان برای همه یا ۴v4 تیم پشتیبانی می کند. کراس پلی نیز بین همه سیستم عامل های پشتیبانی شده فعال است.

بازی Nerf: Legends

سلاح های مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد ، زیرا ۱۵ تا Nerf Blasters معتبر از مجموعه اسباب بازی های Mega ، Ultra و Elite در بازی پیاده سازی شده اند. آنها شامل بلسترهایی مانند The Judge ، Elite 2.0 Shockwave و Mega Centurion هستند. علاوه بر این ، هم شخصیت شما و بلستر ها قابل شخصی سازی هستند.

بازی Nerf: Legends

انواع مختلفی از قدرت یو پی اس وجود دارد تا تنوع بازی را نیز افزایش دهد. شلیک اسلحه را می توان با دارت مغناطیسی ، دارت های پوش، دارت اسکنر و دارت آهسته کننده تقویت کرد.

همانطور که می بینید با استفاده از دارت و نه گلوله بازی کنید ، Nerf: Legends به عنوان جایگزینی مناسب کودکانه تر بازی هایی  مانند Battlefield یا Call of Duty عنوان شده است.

Nerf: Legends قرار است در ماه اکتبر برای پلی استیشن ۴ ، پلی استیشن ۵ ، نینتندو سوییچ ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X | S عرضه شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *