۰

تبلت های شیائومی Pad 5 و Pad 5 Pro با صفحه های ۱۱ اینچی معرفی شدند

شیائومی Pad 5

پس از معرفی گوشی هوشمند Mix 4 ، شیائومی رسما از سری Pad 5 رونمایی کرد .این سری اولین تبلت های آن در سه سال گذشته است.

این مجموعه شامل یک Pad 5 فقط دارای وای فای و یک Pad 5 Pro است که دارای نسخه Wi-Fi و ۵G است.نسخه Pro بر روی Snapdragon 870 اجرا می شود ، در حالی که Pad 5 به Snapdragon 860 بسنده می کند و این موضوع به این معنی که آنها جزو قوی ترین تبلت های اندرویدی هستند.

هر دو تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز هستند. پنل های ۱۰ بیتی از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کنند و روشنایی حداکثر ۵۰۰ نیت و همچنین فناوری TrueTone را برای انطباق رنگ ها و روشنایی با نور محیط را نوید می دهند.

شیائومی Pad 5

Pad 5 دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است ، درحالی که Pad 5 Pro فقط وای فای دارای لنزی اصلی ۱۳MP و ۵MP الترا واید است. از طرف دیگر ، نسخه Pro مدل ۵G ، دوربین اصلی را به سنسور ۵۰ مگاپیکسل ارتقا می دهد ، در حالی که لنز الترا واید ۵ مگاپیکسلی را حفظ می کند.

کل مجموعه Pad 5 از صفحه کلید مغناطیسی و قلم ، مانند iPad Pro 11 و Galaxy Tab S7 پشتیبانی می کند.

شیائومی Pad 5

وزن قلم شیائومی ۱۲.۲ گرم است ، دو دکمه در کنار آن وجود دارد و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز را ارائه می دهد. دارای باتری مخصوص خود است که با یکبار شارژ می تواند ۸ ساعت دوام بیاورد. صفحه کلید مغناطیسی تقریباً مانند سایر لوازم جانبی در کلاس خود است و این شرکت آن را در سه رنگ متناسب با رنگ های Pad 5 ارائه می دهد.

باتری Pad 5 Pro دارای ظرفیت ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و با شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می شود که سریعترین زمان در یک تبلت است. خود تبلت نیز بسیار سبک است ،  ۵۱۰ گرم و نازک ( ۶.۸۶ میلی متر ) است. Pad 5 عادی دارای یک سلول بزرگتر ۸،۷۲۰ میلی آمپر ساعتی است اما به سرعت شارژ آن به ۳۳ وات کاهش می یابد که هنوز برای یک تبلت بسیار سریع است.

شیائومی Pad 5

رابط کاربری MIUI باقی مانده است اما اکنون برای تبلت ها سازگار است و برای بیش از ۳۰۰ برنامه پشتیبانی از multi-screen را ارائه می دهد . شیائومی پد ۵ پرو همچنین دارای چهار بلندگوی تنظیم شده توسط Dolby Atmos است ، دو در بالا و دو در پایین.

شیائومی Pad 5
شیائومی Pad 5

قیمت پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی شیائومی پد ۵ ، (۳۱۰ دلار) است ، با دو برابر شدن فضای ذخیره سازی ، قیمت آن به (۳۵۵ دلار) می رسد. نسخه ۶GB/128GB تبلت  Pad 5 Pro (385 دلار) است و پس از آن مدل ۶/۲۵۶ گیگابایت در (۴۳۰ دلار) قرار دارد ، در حالی که نسخه برتر ۸/۲۵۶ گیگابایت با قابلیت ۵G ،(۵۴۰ دلار) است.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *