۰

گوشی Xiaomi Mix 4 با چیپست Snapdragon 888 Plus معرفی شد

گوشی Xiaomi Mix 4

تقریباً سه سال طول کشید اما ما سرانجام جانشین واقعی Mi Mix 3 را پیدا کردیم و این یک جهش بزرگ به جلو است. به گوشی Xiaomi Mix 4 خوش آمدید؛ اولین دستگاه این برند با دوربین زیر نمایشگر (یا دوربین تحت پنل همانطور که شیائومی آن را نامگذاری کرده است) و بی شک قابل توجه ترین گوشی در این سری از زمانی است که Mi Mix اصلی دنیای تلفن های هوشمند را در سال ۲۰۱۶ تکان داد.

گوشی Xiaomi Mix 4

این پیشرفت بزرگ در زیر صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی AMOLED پنهان شده است که در آن یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی (پیکسل هایی با اندازه ۱.۶ میکرومتر هنگامی که از باینینگ ۴ در ۱ پیکسلی استفاده می شود) بر روی صفحه نمایش قرار دارد.

این تکنولوژی به یک نوع کاملاً جدید از صفحه نمایش انعطاف پذیر و طراحی مجدد برای حداکثر شفافیت و رسیدن نور به سنسور دوربین سلفی داشت.

گوشی Xiaomi Mix 4

شیائومی از الگوی پیکسلی میکروالماس جدید استفاده کرده است که با الگوریتم های جدید همراه شده و کمترین شکست نور را تضمین می کند. تراکم ناحیه بالای دوربین ۴۰۰ppi است بنابراین حتی کوچکترین متن نیز کاملاً قابل خواندن است. کل پنل توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود و دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰Hz و رزولوشن FHD+ است.

گوشی Xiaomi Mix 4

گوشی Xiaomi Mix 4 همچنین قاب پشت سرامیکی را به ارمغان می آورد و در رنگهای سفید ، مشکی و خاکستری عرضه می شود. همچنین تنظیمات بلندگوهای استریو توسط Harman/Kardon انجام شده است.

تنظیمات دوربین عقب گوشی Xiaomi Mix 4 با سنسور اصلی ۱/۱.۳۳ اینچی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX با OIS بسیار چشمگیر است. ماژول پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و فاصله کانونی معادل ۱۲۰ میلی متر به آن متصل می شود. یک لنز الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فرم آزاد و اعوجاج لبه ۱٪ نیز در آن وجود دارد که این سه گانه را تکمیل می کند.

گوشی Xiaomi Mix 4

گوشی Xiaomi Mix 4 با جدیدترین چیپست Snapdragon 888+ همراه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد.

یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی سریع ۱۲۰ وات را به ارمغان می آورد که می تواند در ۱۵ دقیقه در حالت Boost (به طور پیش فرض ۲۱ دقیقه) و همچنین شارژ بی سیم ۵۰ واتی که ۲۸ دقیقه طول می کشد تا باتری را به طور کامل شارژ کند.

گوشی Xiaomi Mix 4

یکی دیگر از ویژگیهای کلیدی دیگر گوشی Xiaomi Mix 4 ، اضافه شدن پهنای باند فوق العاده (UWB) است که امکان موقعیت یابی دقیق داده ها و کنترل دستگاه های هوشمند را فراهم می کند.

گوشی Xiaomi Mix 4
گوشی Xiaomi Mix 4
گوشی Xiaomi Mix 4

گوشی Xiaomi Mix 4 از (۷۷۰ دلار) شروع می شود و برای مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایت به (۹۷۰ دلار) می رسد. اولین فروش در چین ۱۶ آگوست برنامه ریزی شده است در حالی که در دسترس بودن بین المللی آن بعداً مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *