۰

بهترین بازی های شبیه به Civilization

بازی های شبیه به Civilization

بازی های شبیه به Civilization

در این مقاله قصد داریم تا چند تا از بهترین بازی های شبیه به Civilization را به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم طرفدار سبک استراتژیک این سری هستید ، بتوانید آنها را نیز تجربه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید :

Total War: Three Kingdoms

بازی های شبیه به Civilization

Total War: Three Kingdoms که در دوره سه پادشاهی چین اتفاق می افتد ، شما را به عنوان یکی از یازده جناح رقیب قرار می دهد تا برای تبدیل شدن به فرمانروای جدید چین مبارزه کنند.

در حالی که Civilization کشورهای در حال توسعه و افرادی را که نیاز به غذا ، سرپناه و حفاظت دارند ، در اولویت قرار می دهد ، این بازی بیشتر نگران جنگ های همه جانبه است.

این برنامه چندین بهبود در UI و رفتار AI دشمن Total War ایجاد می کند که منجر به نبردهای فراگیر RTS با زمان کمتر در منوها و بیشتر در میدان نبرد می شود.

اگر از طرفداران Civilization هستید ، به احتمال زیاد احساس می کنید که در حال کنترل واحدها و منابع در میدان نبرد و در حال گسترش نفوذ در سراسر چین هستید.

Stellaris

بازی های شبیه به Civilization

Paradox Interactive یکی از شناخته شده ترین نام ها در ژانر استراتژی است و به همان اندازه ناشر Civilization یعنی Firaxis ، منتشر کرده است.

با این حال ، مهمترین موفقیت شرکت تا به امروز باید بازی استراتژی بزرگ Stellaris با موضوع فضایی باشد.

در مقایسه با اکثر بازی هایی که زیر چتر بازی ۴X قرار دارند ،این استراتژی بزرگ هم مبارزه و هم دیپلماسی را در اولویت قرار می دهد ، اما ممکن است به سبک های بازی دیگر نیز اجازه خودنمایی بدهد.

Europa Universalis IV

بازی های شبیه به Civilization

Europa Universalis IV شباهت های زیادی با Civilization دارد ، تمرکز بر برنامه ریزی استراتژی های پیش از موعد برای جلوگیری از حملات و نفوذ حریف.

از آنجا که بازی در مورد غلبه بر عدم توازن های تاریخی است ، باید خستگی ناپذیر تلاش کنید تا سایر کشورها را در کنترل نگه دارید در حالی که باید نیاز های مردم خود را تامین کنید.

این کمپین می تواند بسیار طولانی باشد و به شما زمان زیادی می دهد تا با سیستم های آن آشنا شوید و نحوه پیشبرد هوش مصنوعی را بیابید.

مقیاس آن کمی بیشتر از سری Civ بزرگنمایی شده است و اغلب شما را مجبور می کند تا به جای صدور دستورات کلی ، واحدهای کوچک را مدیریت کنید.

Age of Wonders: Planetfall

بازی های شبیه به Civilization

اگرچه این بازی چندان مانند سری Civ محبوب نیست ، اما سری Age of Wonders همیشه یک جایگزین عالی بازی ۴X بوده است که تمرکز خود را از رویدادهای تاریخی زمین به یک محیط فانتزی در بیرون زمین تغییر می دهد.

در این بازی هیچ تاکتیکی برای کاوش وجود ندارد و شما مختار هستید که هرگونه رفتار تهاجمی یا منفعلانه ای نسبت به مسائل داشته باشید.

علاوه بر این ، دشمنان دارای نقاط قوت و ضعف متمایزی هستند که باید بر اساس آن با آنها برخورد شود.

با این اوصاف ، Planetfall با استفاده از سیستم های رزمی که بر اساس نبردهای زمینی XCOM طراحی شده است ، خود را از سری Sid Meier جدا می کند.

Age of Empires IV

بازی های شبیه به Civilization

در حالی که Age of Empires  بر تاریخ بشر در طول دوره سنگ و آهن متمرکز است ، قسمت های بعدی تمرکز خود را به قرون وسطا تغییر داده است.

Age of Empires IV تلاش خواهد کرد تا جادوی سه گانه اصلی را بازسازی کند در حالی که تجربیات جدیدی را ارائه می دهد که هم برای بازیکنان قدیمی و هم برای تازه واردان این مجموعه طراحی شده است.

در آن ، بازیکنان وظیفه دارند تمدن و واحدهای نظامی خود را مدیریت کرده و در نهایت جمعیت اندک خود را به یک کشور قدرتمند تبدیل کنند.

این بازی یک کمپین طولانی مدت را شامل می شود که شما را در حال پیشرفت در دوره های مختلف با جمع آوری منابع ، جنگ با دشمنان و باز کردن قفل فناوری های جدید قرار می دهد.

بازی های شبیه به Civilization بازی های شبیه به Civilization بازی های شبیه به Civilization بازی های شبیه به Civilization بازی های شبیه به Civilization

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *