۰

۵ تا از بهترین بازی های جاسوسی ۲۰۲۱

بهترین بازی های جاسوسی ۲۰۲۱

بازی های جاسوسی

با توجه به اینکه جاسوسان در اشکال مختلف وجود دارند ، بهترین بازی های جاسوسی در رایانه شخصی و کنسول طیف وسیعی از ژانرها را شامل می شود ، از جمله بازی های مخفی کاری و بازی های کارآگاهی که بازیکن را به عنوان یک عامل مخفی انتخاب می کنند.

در این مقاله قصد درایم ۵ تا از بهترین بازی های جاسوسی سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم ؛ پس با ما همراه باشید :

Operation: Tango

بازی های جاسوسی

جاسوسان اغلب به دنبال افراد دیگری هستند که در زمینه هایی مانند هک تخصص دارند تا به آنها کمک کنند در مکان هایی با امنیت شدید نفوذ کنند.

Operation: Tango  این ایده را اتخاذ کرده و آن را به یک ماجراجویی منحصر به فرد مبتنی بر مشارکت تبدیل می کند که شما و یک دوست را برای انجام مأموریت ها در یک دنیای آینده نگرانه با تکنولوژی بالا به چالش می کشد.

یکی از بازیکنان نقش جاسوس و دیگری هکر را بر عهده می گیرد و با هم برای از بین بردن یک مگاکرپ شیطانی تلاش می کنند.

گیم پلی بازی بر ارتباط با یار شما متمرکز است تا معماهایی مانند هک کردن رایانه های اصلی برای غیرفعال کردن لیزرها ، از کار انداحتن دوربین های امنیتی و سایر فعالیت های جاسوسی جالب را حل کند.

Disjunction

بازی های جاسوسی

یکی دیگر از بازی های جاسوسی اکشن و مخفی کاری که ارزش بررسی دارد ، Disjunction است که به دلیل ارائه هنرهای پیکسلی دو بعدی با الهام از بازی های کلاسیک و قدیمی ، در این لیست برجسته است.

در این بازی شما به عنوان یکی از سه شخصیت اصلی بازی می کنید: یک کارآگاه پلیس که مسیر خود را گم کرده است ، یک بوکسور الکلی با بازوی سایبرنتیک و یک هکر زن عضو اوباش چینی.
هر یک از آنها انگیزه ها و توانایی های متمایزی برای انجام کارهای جاسوسی با پشتیبانی از تاکتیک های کشنده و غیر کشنده دارند.

در حالی که ماموریت ها تمایل بیشتری به فعالیت های مخفیانه دارند ، انواع ارتقاء های الهام گرفته از RPG به شما امکان می دهد در سبک بازی خاصی پیشرفت کنید.

Invisible, Inc.

بازی های جاسوسی

Invisible، Inc یک بازی استراتژی از توسعه دهندگان مستقل Klei Entertainment در مورد یک گروه جاسوسی است که توسط یکی از رقبایش مورد حمله قرار گرفته است.
شما به عنوان یک اپراتور از راه دور وظیفه هدایت عوامل از طریق ماموریت های مبتنی بر مخفی کاری را با هدف جمع آوری منابع و اطلاعات برای نجات گروه در یک بازه محدود را دارید.

در ابتدای هر دور ، سه روز مهلت به بازیکنان داده می شود تا با انجام کارهای کوچکتر در سراسر جهان و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز ، برای ماموریت نهایی آماده شوند.

از آنجا که جزئیات ماموریت و چیدمان نقشه با هر بازی متفاوت است ، اغلب مجبور می شوید که هر بار نقشه های جدیدی را طراحی و برنامه ریزی کنید.

Agent A: A Puzzle in Disguise

بازی های جاسوسی

چه در غیرفعال کردن لیزرهای امنیتی یا حفظ مسیر قدم زدن گشت نگهبان ، جاسوسان دائماً در طول ماموریت ها معماها را حل می کنند.

یکی از ببازی های جاسوسی ای که به خوبی از این ایده استفاده می کند Agent A است ، که در آن شما به عنوان یک مامور مخفی شیک با وسایل مختلف ، ابزارهای مختلفی را در اختیار دارید.

وظیفه بزرگ شما شامل نفوذ به مخفیگاه مخفی جاسوسی دشمن و پایان دادن به برنامه های شیطانی او است ، اگرچه برای این کار ابتدا باید راه خود را از طریق هزارتوی پازل های بازی دنبال کنید.

اگرچه سیستم اشاره و کلیک Agent A در ژانر جاسوسی چندان رایج نیست ، اما می تواند بازیکنان را درگیر پازل های گیج کننده ای کند که حل آنها زمان زیادی را از آنها بگیرد.

Hitman 3

بازی های جاسوسی

هیچ لیست بازی های جاسوسی بدون یک ورودی که شامل قاتل کچل مورد علاقه همه ، مامور ۴۷ باشد کامل نمی شود.

Hitman 3 نتیجه گیری از سه گانه IO Interactive World of Assassination است و بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی خود را به زیبایی پوشش داده و آنها را رفع کرده است.

داستان آن دو بازی قبلی این مجموعه را ایجاد می کند ، به دنبال مامور ۴۷ و تیمش که سعی می کنند یک سازمان مخفی به نام Providence را متوقف کنند که جهان را کنترل می کند.

ویژگی های اضافی مانند میانبرها، گزینه های جدید لباس های مبدل ، اسلحه و مناطق بسیار بزرگ برای تصمیم گیری های مختلف بازیکنان در اختیار شما قرار دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *