۰

۶ مورد از بهترین بازی های اسکیت بردینگ

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

برای شروع ، ما نسخه های بازسازی شده دو بازی محبوب اسکیت بورد تمام دوران ، Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را داریم که با حالت های اصلی و چند نفره آنلاین/لوکال کامل شده است.

THPS 1+2 همچنین دارای موسیقی متن مخصوص ، سفارشی سازی Create-A-Park و Create-A-Skater و مجموعه ای از ترفندهای فوق العاده اسکیت برای تسلط بر آنها است.

با توجه به اهمیت این مجموعه در شکل گیری این ورزش در دنیای بازی ها ، تجربه آن به همه طرفداران این ورزش توصیه می شود.

Session

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

Session اسکیت بورد استودیو Crea-ture با تمرکز بر فیزیک واقع بینانه و مهارت فنی ، رویکرد کاملاً متفاوتی نسبت به بازی های تونی هاوک دارد.
به طور کلی ، این بازی  نسبت به بسیاری از بازی های اسکیت بورد موجود در این لیست ، به یک منحنی یادگیری بسیار سریع تر می پردازد .

اگر شما یک اسکیت باز مشتاق هستید و می خواهید یک بازی واقع گرایانه را تجربه کنید ، Session در حال حاضر بهترین گزینه موجود است.

Wave Break

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

ما از شما می خواهیم که با این پیشنهاد بعدی همراه ما باشید و همچنین تعریف خود را از اسکیت بورد تغییر دهید ، این بازی شامل حیواناتی است که در قایق های کوچک ترفندهای اسکیت سواری را انجام می دهند.

Wave Break یک بازی اسکیت بورد سرگرم کننده است که شما را مجبور می کند با الهام از فرهنگ پاپ دهه ۸۰ میلادی ، در سطوح پر جنب و جوش حرکت کنید و به یکدیگر ضربه بزنید.

این بازی دارای یک کمپین تک نفره ، چند نفره آنلاین/لوکال، حالت های مختلف مانند Trick Attack و Park Creator ، و سفارشی سازی شخصیت و قایق برای نشان دادن مهارت ها و سبک شما است.

Skate City

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

بازی بعدی Skate City است ، یک اسکیت بازی ۲.۵D با کنترل های آسان برای درک و گرافیک سه بعدی جذاب که به خوبی با زاویه دوربین جانبی بازی هماهنگ می شود.

در آن ، شما به عنوان یک اسکیت باز حرفه ای که در سه سطح بر اساس قطب های واقعی اسکیت در شهرهایی مانند لس آنجلس ، اسلو و بارسلونا نقش افرینی می کند ، بازی می کنید.
چیزی که Skate City را از بازی هایی مانند THPS ، Skater XL و به ویژه Session متمایز می کند ، سیستم ترفند مینیمالیستی آن است که به شما امکان می دهد حرکات مختلف را با استفاده از دکمه های ساده ترکیب کنید.

Skatebird

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

توصیه بعدی ما بر روی پرندگان اسکیت سواری متمرکز است که بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند.

Skatebird یک اسکیت بازی سندباکس است که از سری THPS الگو گرفته است و شما را مجبور به حرکت در سطح مینیاتوری به عنوان پرنده ای می کند که بال می زند و اکست سواری می کند و از موانع عبور می کند.

چیزی که ما در این بازی بیشتر از آن لذت می بریم این است که چگونه پرواز را در حرکت به کار می گیرد ، به شما این امکان را می دهد که زمان روی هوا ماندن خود را بیشتر کنید و برخی ترفندهای اضافی را به آن اضافه کنید .

OlliOlli World

بهترین بازی های اسکیت بردینگ

در حالی که در حال حاضر دو بازی OlliOlli برای بررسی وجود دارد ، اما ما انتخاب کرده ایم OlliOlli World منتشر نشده را که در حال حاضر توسط استودیوی مستقل انگلیسی Roll7 در حال توسعه است ، معرفی کنیم.

دلیل انجام این کار از میزان جاه طلبانه بودن جهان آن در مقایسه با نسخه های دیگر خود از نظر ارائه بصری ، گیم پلی و انواع ترفندها و گستره محیط های آن ناشی می شود.
در آن ، شما به عنوان یک اسکیت باز جوان وظیفه تسخیر نقاط اسکیت رنگارنگ پراکنده در سراسر رادلندیا را بر عهده دارید و در هنگام انجام ماموریت ها و کشف مسیرهای جدید بازی می کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *