۰

آموزش Fortnite : محل غیر فعال کردن بیلبورد های بیگانگان

آموزش Fortnite

آخرین چالش های Fortnite در اینجا هستند ، از جمله چالش های دیگری که داستان بیگانگان را حتی بیشتر پیش می برد. شما باید یک Detector را مجهز کنید ، سپس یک بیلبورد بیگانه را در یک مسابقه به عنوان بخشی از چالش هفته نهم غیرفعال کنید.

لیست کامل Legendary Quests از چهارشنبه ۴ آگوست به صورت زنده منتشر شده است ، اما این چالش داستان محور می تواند کمی گیج کننده باشد زیرا چیزی است که معمولاً روی نقشه بازی موجود نیست.

در اینجا باید با تکمیل این چالش می توانید ۴۵۰۰۰ XP در این هفته به دست آورید.

 

آموزش Fortnite

در سراسر جزیره ، بیلبوردهای جدیدی در حال ظاهر شدن هستند که غذای گربه Meowscle’s Morsels را تبلیغ می کنند ، که ما متوجه شدیم اوایل این فصل غذای انتخابی در بین مهاجمان بیگانه است. به طرز عجیبی وقتی به تابلوهای تبلیغاتی نزدیک می شوید ، آنها ناگهان از تبلیغ غذای گربه به حروف دیگزی تغییر می دهند.

در این ماموریت Slone ، شما باید این پیام های مخفی را که توسط بیگانگان کدگذاری شده است پاک کنید و تابلوهای تبلیغاتی را به حالت عادی برگردانید. برای این چالش ، به تابلوی تبلیغاتی در گوشه جنوب شرقی Misty Meadows بروید. درست در جایی که در چمن قرار دارد، اسکنری را خواهید دید که می تواند در جاده آسفالت Misty Meadows برداشته شود.

آموزش Fortnite

اسکنر را بردارید، سپس به سمت بیلبورد بروید و با آن پیام مخفی بیگانگان را غیرفعال کنید. پس از انجام این کار ، این چالش را تکمیل کرده و ۴۵۰۰۰ XP که بیشترین امتیاز در بین چالش های هفته ۹  دارد را به دست خواهید آورد.

فقط به یاد داشته باشید که شما باید هر دو آنها را در یک دور انجام دهید. تابلوهای تبلیغاتی دیگری نیز در اطراف نقشه وجود دارد ، و به نظر نمی رسد که اسکنر از هیچ کدام دور باشد ، بنابراین در نهایت Misty Meadows تنها یک نمونه از پایان این چالش پردرآمد است.

امیدواریم که این آموزش Fortnite برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید به کمک آن به راحتی این چالش را نیز به پایان برسانید و XP آن را به دست بیاورید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *