۰

آموزش Fortnite : محل قرار دادن دوربین های جاسوسی در نقشه بازی

آموزش Fortnite

آموزش Fortnite

هفته نهم Fortnite اینجاست و چالش قرار دادن کاوشگرهای و دوربین های جاسوسی فعال شده اند.

این یک ماموریت دیگر است که توسط دکتر اسلون به شما سپرده می شود ، زیرا او بی وقفه به دنبال تضعیف حمله بیگانگان است. اگر نمی دانید که کجا می توانید کاوشگرهای جاسوسی را در Fortnite قرار دهید ، در ادامه این آموزش Fortnite با ما همراه باشید ؛ این چالش تنها یکی از چندین چالش موجود در این هفته است.

محل کاوشکرگر ها و دوربین های جاسوسی :

برای این چالش ، به قسمت جنوبی مائو در اطراف Hydro 16 و Apres Ski بروید ، با چند مورد دیگر در اطراف Holly Hatchery و The Aftermath .

اما در تصویر زیر سه مورد است که باید روی آنها تمرکز کنیدزیرا که به راحتی در یک تلاش به دست می آید:

پس از فرود ، چندین نقطه وجود خواهد داشت که می توانید کاوشگرهای جاسوسی را در آن جا قرار دهید. به خاطر داشته باشید ، این اشیاء تعاملی فقط زمانی که چالش فعال است قابل مشاهده هستند ، بنابراین قبل یا بعد از انجام الزامات ، آنها برای همیشه برای شما ناپدید می شوند. می توانید کاوشگرهای جاسوسی را در مکان های زیر در سراسر جزیره قرار دهید :

آموزش Fortnite

برای تکمیل این چالش ، باید کاوشگرهای جاسوسی را در هر سه مکان قرار دهید ، اما لزوماً لازم نیست این کار را در یک دور بازی انجام دهید. به نظر می رسد Slone حتی پس از اتفاقات خط داستانی هفته گذشته به برنامه بیگانگان مشکوک است.

دیوارها به نظر می رسد که در اطراف Slone در حال بسته شدن هستند ، کسی که هفته ها بیگانگان را مورد مطالعه و خرابکاری قرار داده است ، و با این حال Mothership همچنان به آرامی خود را در مرکز نقشه جایی که نقطه صفر در آن حرکت کرده بود ، قرار می دهد.

امیدواریم تا این آموزش Fortnite برای شما مفید بوده باشد و به راحتی توانته باشید آن را به پایان برسانید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *