۰

بالاخره بازی موبایل My Friend Pedro منتشر شد

بازی موبایل My Friend Pedro

بازی موبایل My Friend Pedro

بازی شگفت انگیز My Friend Pedro استودیو Devolver Digital در حال حاضر دارای یک اسپین آف رایگان تلفن همراه با نام Ripe For Revenge است.

این بازی موبایل یک بازی شوتر ۲ بعدی است که مانند عنوان اصلی ۲۰۱۹  آن ساخته شده است و دارای ۳۷ سطح جدید و همچنین بازگشت دوست اصلی موز ،پدرو است.

در توضیح بازی Devolver برای بازی موبایل آمده است: “آنها همسر و بچه های او را ربوده و او را به حال خود رها کردند تا بمیرد. اما همه چیز به همین سادگی تمام نمی شود و شما باید به دوست خود پدرو کمیک کنید تا بتواند انتقام بگیرد.

بازی موبایل My Friend Pedro

این بازی در حال حاضر برای iOS و Android منتشر شده است و از یک مدل کلاسیک رایگان بازی برای عناوین تلفن همراه پیروی می کند. در حالی که اکثر بازی ها را می توان به صورت رایگان انجام داد ، اما چک پوینت ها در پشت حالت “premium” قفل شده اند ، به این معنی که بازیکنان رایگان باید با چالش بیشتری روبرو شوند.

نسخه اصلی My Friend Pedro برای رایانه های شخصی ، Nintendo Switch ، PS4 و Xbox One در دسترس است ، در حالی که طرفداران بازی همچنین منتظر اقتباس تلویزیونی آن هستند که توسط Derek Kolstad ، خالق John Wick در حال توسعه است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *