۰

بازی های ماه آگوست سرویس Xbox Game Pass مشخص شدند

بازی های سرویس Xbox Game Pass

ماه آگوست به تازگی آغاز شده است ، به این معنی که زمان آن رسیده است که Xbox Game Pass چند عنوان جدید به کتابخانه خود اضافه کند. مایکروسافت برخی از بازی هایی را که در ماه آگوست برای کنسول ، موبایل و رایانه شخصی عرضه می شوند ، فهرست کرده است و این خبر خوبی برای طرفداران skateboarding, dodgeball, و the Greek underworld است.

۵ آگوست بازی Curse of the Dead Gods بر روی کنسول ، رایانه شخصی و Cloud قرار می گیرد ، بازی ای که بازیکنان را در برابر تله ها و هیولاهای مرگبار قرار می دهد و آنها به دنبال ثروت های ناگفتنی ، زندگی ابدی و قدرت های الهی می برد. این بازی به تازگی DLC را در قالب سلاح ها و شخصیت های جدید از Dead Cells دریافت کرده است.

همچنین در ۵ آگوست Dodgeball Academia روی کنسول ، رایانه شخصی و Cloud قرار می گیرد که یک عنصر RPG به بزرگترین ورزش جهان می افزاید.

Katamari Damacy Reroll عجیب و غریب بودن آن را به کنسول ، رایانه شخصی و فضای ابری نیز می آورد ، و Lumines Remastered با استفاده از رقص الکترونیکی در همان پلتفرم ها ، عملکردی پرانرژی را برای شما فراهم می کند.

سرویس Xbox Game Pass

Starmancer در Game Preview بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود و بازیکنان می بینند که یک ایستگاه فضایی شلوغ و آزمایشگاه مخفی برای جوجه کشی ایجاد می کنند ، و با نقص های غیر منتظره و گاه به گاه شیوع زامبی های فضایی مقابله می کنند. پیشنهادات ۵ آگوست با پیوستن بازی های اصلی Skate و Skate 3 روی کنسول به کتابخانه EA Play ، که به عنوان بخشی از اشتراک Game Pass Ultimate گنجانده شده است ، به پایان می رسد.

همچنین تعدادی از عناوین مسابقه ای Codemasters در ۱۰ آگوست به Game Pass می آیند. Dirt 4 ، Dirt Rally ، Dirt Rally 2.0 ، F1 2020 و Grid همه از طریق EA Play در دسترس خواهند بود.

۱۲ آگوست Art of Rally را به Game Pass در فضای ابری، کنسول و رایانه اضافه می کند.

یکی از بزرگترین بازی های سال ۲۰۲۰ ، Hades ، از رایانه های شخصی و سیستم عامل Switch آزاد می شود و به کنسول های Xbox ، PC و فضای ابری می رود. Hades که توسط Supergiant Games توسعه یافته است ، پس از انتشار و جوایز متعدد مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. اگر از Xbox استفاده نمی کنید ، بازی بر روی PlayStation 4 و ۵ نیز در دسترس خواهد بود.

سرانجام ، Microsoft Solitaire Collection: Premium Edition در ۱۷ آگوست برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

سرویس Xbox Game Pass  سرویس Xbox Game Pass سرویس Xbox Game Pass سرویس Xbox Game Pass سرویس Xbox Game Pass سرویس Xbox Game Pass

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *