۰

۸ مورد از بهترین بازی های Indie در سال ۲۰۲۱ به بعد

بهترین بازی های Indie

بهترین بازی های Indie

در این لیست قصد داریم تا ۸ مورد از بهترین بازی های Indie در سال ۲۰۲۱ به بعد را به شما معرفی کنیم و درباره هر کدام کمی توضیح دهیم ، پس با ما همراه باشید :

The Amazing American Circus

بهترین بازی های Indie

The Amazing American Circus یک بازی ساخت و سازی است که عناصر مدیریت منابع ، سرمایه داران بزرگ ، نقش آفرینی و بازی های مبتنی بر اکتشاف را در هم آمیخته است.

در آن ، شما به عنوان مالک بی تجربه یک شرکت سیرک در حال فرسودگی بازی می کنید که به دنبال تغییر وضعیت و تقابل با بزرگترین نام های صنعت است.

برای دستیابی به این هدف ، باید هنرمندان و مجریان با استعدادی را استخدام کنید که بتوانند با استفاده از هنر ها و جلوه های منحصر به فرد خود ، جمعیت را سرگرم کنند.

Naraka: Bladepoint

بهترین بازی های Indie

Naraka: Bladepoint شما را مجبور به بازی در نقش یک جنگجوی مرگبار با انواع سلاح های سرد و گرم می کند.
این بازی که در دسته بازی های بتل رویال قرار می گیرد ، بازیکنان خود را در جزیره موروس ، میدان نبرد وسیع و اسرارآمیزی که انتخاب های زیادی را ارائه می دهد ، رها می کند.

این بازی به دلیل سیستم های نبرد خاص خود به بازیکنان اجازه می دهد مانورهای الهام گرفته از پارکور را با استفاده از یک قلاب مخوص را انجام دهند و یک سیستم مبارزاتی بسیار آزاد را تجربه کنند.

این بازی همچنین دارای مهارت های متنوع شخصیتی است که برای سبک های مختلف بازی طراحی شده است.

۱۲ Minutes

بهترین بازی های Indie

این بازی به عنوان یک بازی “هیجان انگیز تعاملی در مورد مردی که در یک حلقه زمانی به دام افتاده است” توصیف می شود ، ۱۲ دقیقه شما را در نقش یک شوهر قرار می هد که همسرش متهم به قتل است.

هنگام تلاش برای جلوگیری از دستگیری او توسط پلیس ، شخصیت شما در نهایت کشته می شود.

پس از مرگ همه چیز به طرز چشمگیری عجیب می شود ، زیرا شخصیت شما بلافاصله به همان ابتدای بازی باز می گردد.
سپس وظیفه شما این است که رویدادها را بارها و بارها تکرار کنید ، هر زاویه ای را بررسی کنید تا حقیقت را دریابید و حلقه زمان ۱۲ دقیقه ای را بشکنید.

Sable

بهترین بازی های Indie

Sable یک بازی ماجراجویی است که توسط استودیوی بریتانیایی Shedworks و ناشر بازی های مستقل Raw Fury توسعه یافته است.

داستان این بازی به عنوان “داستان کشف در سن بلوغ” توصیف می شود و در آن شما Sable را از طریق آیینی که به Gliding معروف است راهنمایی می کنید.

در سفر شما می بینید که در یک سیاره بیگانه وسیع و آرام پر از چشم اندازهای فریبنده ، سفینه های اسرار آمیز و بقایای دیگر حرکت می کنید.

همچنین یک هاوربایک با ظاهر زیبا وجود دارد که می توانید سوار آن شوید و آن را ارتقا دهید تا کشفیات جدیدی را تجربه کرده و داستان Sable را ادامه دهید.

Windjammers 2

بهترین بازی های Indie

هنگامی که Windjammers 2 اواخر امسال منتشر می شود ، طرفداران ورزش های فریزبی و تنیس ، مسابقات پرتاب دیسک را تجربه خواهند کرد.

این بازی ویژگی های جدیدی را به این سری اضافه کرده است و نسبت به نسخه های قبلی آن بسیار فضای بسری بهتر و طبیعی تری را ایجاد کرده است.

مزایای این ظاهر جدید هنگامی که درحال تجربه آن هستید آشکار می شود ، با شخصیت هایی که انیمیشن های پر زرق و برق را اجرا می کنند و به هوا پرتاب می شوند و در آن بالا  پرتاب های قدرتمندی را انجام می دهد.

Windjammers 2 توسط توسعه دهنده فرانسوی DotEmu تولید می شود ، که همچنین او روی بازی اصلی ۲۰۱۷ برای کنسول های نسل فعلی کار کرده است.

Tunche

بهترین بازی های Indie

Tunche یک بازی Indie است که ترکیبی از مبارزه هک و اسلش با مکانیک های بازی های rogue است.

در آن ، ۱-۳ بازیکن یا Rumi یا یکی از دوستانش را کنترل می کنند ، زیرا آنها سعی می کنند آرامش را در آمازون پس از اینکه یک خدای قدرتمند ارتشی از موجودات شیطانی را در جنگل رها کرد ، برقرار کنند.

شما در چهار جهان پر از دشمنان ، باس ها، چالش ها و داستانهای منحصر به فرد سفر خواهید کرد و در عین حال اسرار بیشمار جنگل را کشف خواهید کرد.

هر یک از متحدان Rumi دارای یک سبک بازی متمایز با مهارت ها و توانایی های خاص هستند که می توانند در چندین مراحل مختلف بدرد بخورند.

Hollow Knight: Silksong

بهترین بازی های Indie

در حالی که Silksong بسیاری از عناصر اصلی Metroidvania Hollow Knight را حفظ می کند ، اما از آنها به روش های کمی متفاوت استفاده می کند.
برای اولین بار ، بازیکنان هورنت را کنترل می کنند ، یک موجود عجیب حشره مانند که از سوزن برای مبارزه استفاده می کند.

در ابتدای بازی ، هورنت اسیر می شود و به پادشاهی ناشناخته و جن زده منتقل می شود.

بازیکنان باید برخلاف گذشته در بازی به سمت بالا حرکت کنند و با ۱۵۰ موجود جدید در این راه روبرو شوند.

بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG بهترین بازی های MMORPG

Kerbal Space Program 2

بهترین بازی های Indie

شبیه ساز پرواز فضایی Kerbal Space Program در سال ۲۰۲۲ دنباله ای دریافت خواهد کرد.
این امر پس از تغییر توسعه از استودیوی استار تئوری به یک تیم جدید داخلی در Private Division ، ناشر مستقل تحت Take-Two Interactive صورت گرفته است.

KSP2 به نظر می رسد مقدار زیادی محتوا و ویژگی های درخواست شده ، از جمله قطعات بیشتر فضاپیما ، ساختمان سازی ها، پیشرفت های گرافیکی ، بخش چند نفره آنلاین و ابزارهای ارتقاء مودینگ را معرفی کند.

اگر شما یکی از بازیکنانی هستید که نسخه اصلی این بازی را دوست دارید، اما در نهایت با ترس زیاد از یادگیری آن ترسیده اید ، شاید بهتر است یک بار دیگر آن را امتحان کنید.

بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie بهترین بازی های Indie

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *