۰

سیزن ۸ بازی فورتنایت با موتور unreal engine 5 ساخته خواهد شد

بازی فورتنایت

بازی Fortnite از زمان انتشار تابه‌ الان با متور گرافیکی unreal engine 4 ساخته می شد و از آن به خوبی پشتیبانی می شد؛ بر اساس توییت جدید یکی از افشاگرهای معروف بازی فورتنایت، فصل هشتم این اثر بتل رویال توسط موتور گرافیکی unreal engine 5 ساخته خواهد شد و در صورت درست بودن این خبر ، شاهد تغییرات بسیار بزرگی در بازی خواهیم بود.

تغییر موتور گرافیکی، فرایند عظیمی است که فعلاً استودیوهای معروفی مانند The Coalition را مجبور به صحیح و خطا کرده و مشخص است که استفاده از ابزارهای موتور آنریل اینجین ۵، نیازمند تجربه و دانش بالایی است.

مشخص نیست چه تغییراتی در بازی Fortnite پدید خواهد آمد و ازآنجایی‌که موتور جدید، ویژگی‌های کاملاً متفاوتی دارد، انتظار تغییرات بزرگی در گیم پلی بازی راداریم؛ اگرچه تعدادی از پلیر های حرفه‌ای فورتنایت، باور دارند که گیم پلی تغییرات چندانی نخواهد کرد؛ زیرا که Epic Games مایل به تغییر ترکیب کلی بازی نیست و باور دارد که بازی فعلی برای همه مناسب است و هرگونه تغییر بزرگ در آن، باعث صدمه زدن به بازی می‌شود.

بازی فورتنایت

شرکت اپیک ‌گیمز با معرفی موتور آنریل ۵، قول استفاده از آن را در بازی فورتنایت داد و اگرچه در طی چند ماه اخیر، گرافیک بازی را کاملاً بهبود بخشیده؛ اما تغییر موتور گرافیکی، دروازه‌ی ورود به دنیایی زیباتر و با تخریب پذیری بیشتر خواهد بود. HYPEX که اطلاعات جدید در مورد بازی Fortnite را در اکانت توییتر خود منتشر کرده، به سازندگان نقشه‌‌های بخش Creative بازی Fortnite پیشنهاد کرده که موتور گرافیکی آنریل ۵ را بررسی کنند و ابزارهای جدید آن را یاد بگیرند تا مشکلی هنگام ساخت ماد ها پیدا نکنند.

بازی فورتنایت

این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است ، اما اگر صحبت های این کاربرد در توییتر درست باشد ، ما شاهد یک انتقلاب در بازی فورتنایت هستیم.

منبع

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *