۰

۶ بازی شبیه به سری Devil May Cry

بازی های شبیه به سری Devil May Cry

سری Devil May Cry

در اینم مقاله قصد داریم تا ۶ مورد از بهترین بازی های شبیه به سری Devil May Cry را به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم یکی از طرفداران این سری جذاب و پرهیجان هستید ، بتوانید بازی های شبیه به آن را نیز بشناسید تا در صورت علاقه آنها را نیز تجربه کنید :

NieR: Automata

سری Devil May Cry

اولین توصیه ما برای طرفداران DMC بازی Nier: Automata است که همچنین دارای ویژگی های هک و اسلش مبارزه با سبک و انیمیشن های اغراق آمیز است.

در حالی که به سختی می توان داستان پیچیده و عجیب آن را درک کرد ، اما همه چیز در حین بازی بسیار روشن تر می شود.

داتسان بازی بر روی یک اندروید به نام ۲B و ربات همراهش ۹S متمرکز می شود که این دو در یک جنگ مداوم بین ماشین های غول پیکر گرفتار می شوند.

در نهایت ، هر دو بازی دارای حرکات سریع و رضایت بخش هستند ، اگرچه Nier تمایل دارد تا بر روایت خود بیشتر تأکید کند در حالی که در Devil May Cry تقریباً همه چیز مربوط به گیم پلی بازی است.

Scarlet Nexus

سری Devil May Cry

در بازی بعد ، Scarlet Nexus یک بازی RPG علمی تخیلی انیمیشن محور است که در آن شما به عنوان عضوی از یک گروه ویژه ماوراءالطبیعه که برای مبارزه با جهش یافته های شیطانی اعزام شده و قصد حمله به مغز انسان ها را دارند ، بازی می کنید.

بازیکنان کنترل یکی از دو قهرمان داستان ، زن یا مرد را به دست می گیرند ، هر دو دارای قدرت های عجیب هستند و سلاح های مختلفی از جمله شمشیر و اسلحه در دست دارند.

شخصیت شما می تواند مهارت های جدیدی را از طریق درخت مهارت نیز بیاموزد ، در نتیجه ترکیبات فوق العاده ای که به نظر می رسد به اندازه هر بازی Devil May Cry رضایت بخش است برای شما باز می شود.

از نظر داستان ، بازی کمی نامفهوم است اما می تواند با ایجاد محیط و جلوه های بصری چشم نواز ، کار فوق العاده ای انجام دهد و دنیای علمی تخیلی خود را بسازد.

Hades

سری Devil May Cry

اگر از بازی در نقش پسر اسپاردا لذت برده اید ، چرا نقش پسر Hades ، زاگروس را بر عهده نگیرید ، زیرا او قصد فرار از دنیای زیرزمینی همیشه در حال تغییر را دارد که توسط خدایان قدرتمند محافظت می شود .
Hades بر روایت داستان در چندین مرحله تاکید می کند که در آن جهان و گیم پلی بر اساس طرح های تصادفی و ارتقاء دائمی تکامل می یابد.
مبارزات از طراحی هک و اسلش الهام گرفته از بازی مانند Devil May Cry پیروی می کند و Zagreus با ترکیب توانایی ها و سلاح های مختلف دشمنان خود را از بین می برد.

این همچنین یک بازی بسیار خوب نوشته شده با بازیگران شخصیت های کاریزماتیک است که غالباً با دیالوگ های شگفت انگیز و تک خط های دراماتیک شما را درگیر می کنند.

Sekiro: Shadows Die Twice

سری Devil May Cry

Sekiro: Shadows Die Twice یک عنوان اکشن خارق العاده است که سرعت عمل بازیکنان را به چالش می کشد .

داستان درباره یک شینوبی تاریک و اسرارآمیز است که مأموریت دارد تا انتقام سامورایی که قبل از وقایع بازی دست خود را بریده و ارباب خود را ربوده است را بگیرد.
در این بازی به جای حمله مستقیم به دشمنان ، مبارزه با هدف و فکر جاگزین آن شده است ، در حالی که ابزار خود و توانایی های مختلف را که با بازوی شخصیت اصلی گره خورده است ترکیب می کنید.

در حالی که تأکید بیشتری بر مکانیک های مخفی کاری وجود دارد ، از جمله استفاده از قلاب دست و پنجه نرم برای فرارهای سریع ، بازیکنان ماهر فضای کافی برای راه اندازی کمبوها و تسلط بر مبارزه با شمشیر تکنیکی سکیرو پیدا می کنند.

Persona 5 Strikers

سری Devil May Cry

Persona ممکن است برای سری های JRPG بیشتر شناخته شود ، با این حال ، Persona 5: Strikers با افزایش سرعت عمل می تواند این مفهوم را به راحتی به مخاطب منتقل کند.

این امر با بازی هایی مانند Devil May Cry هماهنگ تر است ، هرچند با شخصیت های متمایز Persona که طرفداران این سری بسیار آنها را دوست داشته اند صورت می گیرد.

این بازی دارای نبردهای اکشن و RPG است که بر اساس بازی های مهم این سبک ساخته می شود و در عین حال به عنوان دنباله ای مستقیم برای بازی پرسونا ۵ با استقبال منتقدان عمل می کند.

در طی بازی دشمنان بسیار زیادی در مقابل شما قرار خواهند گرفت که طرفداران سری D<C بسیار بیشتر با آن آشنا هشتند.

Darksiders III

سری Devil May Cry

در Darksiders III ، شما در نقش Fury یک جادوگر مرگبار جنگی بازی می کنید که شلاق ، شمشیر و خنجر دارد و می تواند برای افزایش توانایی ها و کشتن دشمنان به حالت های مختلف وارد عمل شود.

مانند Devil May Cry ، مبارزه نیز بر مکانیک بازی هک و اسلش متمرکز است و بازیکنان می توانند با استفاده از سلاح ها و قدرت های مختلف فیوری ، حملات را به صورت کمبو با هم زنجیره کنند.

در خارج از نبردها ، هر دو بازی از یک مجموعه اکشن و ماجراجویی مشابه با محیط های عمدتا خطی و ماموریت های داستانی پیروی می کنند که با سرعت ثابت پیش می روند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *