۰

۱۰ تا از بهترین بازی های انحصاری Xbox

بهترین بازی های انحصاری Xbox

بهترین بازی های انحصاری Xbox

از زمانی که مایکروسافت ایکس باکس اصلی را در سال ۲۰۰۱ راه اندازی کرد ، شاهد هزاران بازی با چهار نسل کنسول هستیم.

لیست زیر به انتخاب طرفداران ایکس باکس در سایت IGN به وجود آمده است و درواقع در این لیست شاهد پر طرفدار ترین بازی های این کنسول نیز هستیم. در این لیست ممکن است بازی هایی وجود داشته باشند که بعدها برای کنسول های دیگر عرضه شده باشند ، ولی اصلیت آن برای ایکس باکس است.

۱۰. Geometry Wars Retro Evolved

بهترین بازی های انحصاری Xbox

Geometry Wars به عنوان یک آزمایش توسعه دهنده ها برای آزمایش برای آنالوگ کنترلر OG Xbox برای Project Gotham Racing  بود، یکی از بهترین بازی های Xbox بود که می توانستید در هنگام راه اندازی Xbox Live Arcade برای ۳۶۰ بازی کنید .

این بازی در آن زمان در بین دوستان و رفقا بسیار محبوب بوده است و سر به دست آوردن بالاترین امتیاز در آن همیشه رقابت وجود داشته است.

 Geometry Wars در آن زمان عالی بود و حتی در تمام این سالها نیز ادامه همینطور عالی مانده است.

۹. Dead Rising

بهترین بازی های انحصاری Xbox

Dead Rising در سال اول Xbox 360 عرضه شد و آنچه نسل دوم Xbox قادر به انجام آن بود را به نمایش گذاشت و آن قرار دادن صدها زامبی درون صفحه بازی بود بدون این که نرخ فریم را به طور کامل کاهش بدهند.

مسلماً پس از گذشت ۱۵ سال دیگر این بازی قدیمی شده است ، اما هنوز هم یک بازی زامبی بسیار سرگرم کننده است که به شما این آزادی را می دهد که در یک مرکز خرید آلوده و بزرگ چرخ بزنید و با زامبی ها مبارزه کنید و از هر چیزی که می توانید برای مقابله با آنها استفاده کنید.

۸. Sea of Thieves

بهترین بازی های انحصاری Xbox

Sea of Thieves یک بازی فوق العاده در جهان باز است که به شما اجازه می دهد ناخدای کشتی خود باشید ، با اسکلت ها و فانتوم ها بجنگید ، گنج پیدا کنید و اساساً زندگی دزدان دریایی را تجربه کنید!

 این بازی را می توانید هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی تجربه کنید. زمان خود را برای حل معماها و رتبه بندی در بین دزدان دریایی صرف کنید ، کشتی های بازیکنان دیگر را غرق کنید ، در حالی که پرچم مخصوص خود را به اهتزاز در می آورید ، یا می توانید با انبوهی از دشمنان هوش مصنوعی در دریاهای آزاد مبارزه کنید.

و شگفتی ها همچنان ادامه دارد ، زیرا Sea of Thieves از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۸ به طور مداوم به روز شده است. ما چالش ها و خطوط داستانی جالبی داریم ، از جمله همکاری اخیر دیزنی که دزدان دریایی کارائیب را برای ما به ارمغان آورد.

گیم پلی نیز به طور پیوسته در حال پیشرفت است ، زیرا توسعه دهنده ، Rare ، ثابت کرده است که بیش از حد مایل به گوش دادن به بازخورد بازیکنان است. با در اختیار داشتن Xbox Game Pass برای هر مشترک ، ورود بازیکنان جدید به راحتی امکان پذیر است.

۷. Star Wars: Knights of The Old Republic

دو سال پس از عرضه ایکس باکس اصلی ،  Star Wars: Knights of the Old Republic قدم بعدی سرنوشت ساز موفقیت های تجاری و سازندگان RPG بود.

این حماسه جدید Star Wars ، که حدود ۴۰۰۰ سال قبل از وقایع فیلم ها اتفاق می افتد ، رویکرد BioWare و نگاه تازه ای به آنچه بازی های ویدئویی می توانند در جهان جورج لوکاس انجام دهند ، به ویژه از منظر داستان سرایی ، ارائه می دهد.

این بازی مکان ها و مأموریت های به یاد ماندنی را با شخصیت هایی مانند droid HK-47 ، دارث ریوان و بسیاری دیگر معرفی کرد. در عین حال ، استانداردی را برای آنچه RPG غربی می تواند به دست آورد تعیین کرد و انتخاب های دشواری را به ما ارائه داد که بر داستان و تجربیات ما در هنگام بازی تأثیر می گذارد.

 همراه با پیچیدگی فوق العاده خود ، KOTOR همچنان به عنوان یکی از دستاوردهای برجسته اصلی Xbox شناخته می شود ، که نه تنها به عنوان RPG بلکه به عنوان بخشی برجسته از Star Wars Expanded Universe شناخته می شود.

۶: Ori and the Blind Forest

بهترین بازی های انحصاری Xbox

هیچ کمبودی برای بازی های سبک Metroidvania وجود ندارد ، که باعث می شود هر گیمی نتواند به راحتی موفق بشود. با این وجود ، وقتی این بازی در سال ۲۰۱۵ روی Xbox One عرضه شد ، Ori and the Blind Forest بلافاصله برجسته شد.

این بازی سبک هنری زرق و برق دار ، کنترل های فوق العاده واکنش گرا ، تنوع فراوان دشمنان ، و سطح دشواری سخت اما عادلانه برای چالش های پلتفرم خود دارد.

یکی کردن همه اینها یک داستان تکان دهنده را شکیل می ددهند که باعث می شود فوراً به این شخصیت ها و دنیای آنها اهمیت دهیم. این بازی پایه و اساس برجسته ای برای دنباله آن که در سال ۲۰۲۰ به نام Ori and the Will of the Wisps منتشر شد به حساب می آید.

۵. Elder Scrolls IV: Oblivion

بهترین بازی های انحصاری Xbox

مانند The Elder Scroll III: Morrowind در Xbox 360 قبل از آن ، The Elder Scrolls IV: Oblivion در زمان ورودش در سال ۲۰۰۶ پادشاه بازی های RPG غربی بود.

 با داشتن نقشه گسترده ای که حتی دنیای جهان باز مورویند را نیز تحت تاثیر قرار داد ، Oblivion به ما اجازه داد به طور کامل در سرزمین های Cyrodiil غوطه ور شویم.

ما از طریق خطوط داستانی جذاب و حماسی آن (شامل صدای پاتریک استوارت و شان بین) ، و همچنین شهرهای وسیعی که در آن هر فرد برنامه کاری ۲۴ ساعته خود را برای کار و خواب اختصاص داده بود ، از این بازی لذت می بردیم ، که باعث می شد این جهان بسیار زنده تر از هر RPG دیگری باشد.

۴. Gears of War

بهترین بازی های انحصاری Xbox

ممکن است Epic Games ژانر شوتر- کاور سوم شخص را اختراع نکرده باشد ، اما Gears of War  اصلی آن را در یک بازی شوتر فوق العاده متحول کرد که ایکس باکس ۳۶۰ را به نهایت سطح خود رساند و یکی دیگر از پرچمداران سری بازی های ایکس باکس را آغاز کرد.

 

این بازی که به صورت تک نفره ، دونفره و چند نفره قابل تجربه بود با استقبال نسل دوم ایکس باکس لایو باعث شد به راحتی دوستانی را پیدا کنید که در مبارزات خونین بازی به شما کمک می کنند و می توانید با کمک آنها تمام مراحل بازی را پشت سر بگذارید.

۳. Fable

بهترین بازی های انحصاری Xbox

هنگامی که Fable در سومین سال Xbox اولیه عرضه شد ، تنها RPG بزرگ دیگر در اولین کنسول مایکروسافت بازی جنگ ستارگان بود. اما در حالی که همه وعده های طراح پیتر مولینو محقق نشد ، Fable به راحتی خود به همه اثبات کرد و کارهایی را در یک بازی RPG قرار داد که تا به حال در هچ جا ندیده بودیم.

 اما مهمتر از همه ، آنچه که فابل واقعاً انجام داد این بود که یک نگرش کاملاً منحصر به فرد برای خود ایجاد کرد ، و حس نوستالژی را تثبیت کرد که بسیاری از ما هنوز تا به امروز دنبال آن هستیم.

۲. Forza Horizon 4

بهترین بازی های انحصاری Xbox

Forza Horizon فرنچایزی جذاب ، قدرتمند و مهمتر از همه ، قابل اعتماد،  پورشه ۹۱۱ کنسول Xbox است.  Forza Horizon به طور کل یک ویترین برای کنسول های Xbox است و Forza Horizon 4 در بین آنها بهترین است.

این سری بازی یکی از طبیعی ترین بازی های سبک ماشین بازی و مسابقه ای است که با طراحی یک نقشه بسیار بزرگ و قابل گشت و گذار در تمام نقاط آن همراه با ماشین های خود ، توانست در بین هواداران این سبک بسیار محبوب بشود.

۱. Halo: Combat Evolved

بهترین بازی های انحصاری Xbox

آیا واقعاً فکر می کردید چیز دیگری می تواند شماره ۱ در این لیست باشد؟ Halo: Combat Evolved به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ این کنسول ، بسیار خوب ، تأثیرگذار و بسیار مهم برای مایکروسافت بود که شاید Xbox بدون آن نمی توانست از اولین نسل کنسول بیشتر پیشرفت کند.

 مطمئناً Halo 2 2004 کاتالیزوری برای موفقیت Xbox Live و ، مسلماً بازی های چند نفره آنلاین بر روی کنسول ها به طور کلی بود و ثابت کرد که بازی های شوتر اول شخص بدون ماوس و کیبورد واقعاً می توانند عالی باشند.

به طور کل کنسول ایکسباکس را با این بازی می شناسند و برای همیشه نام آن و کاراکتر مستر چف برای مایکروسافت خواهد ماند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *