۰

نتایج شو اسمکدان (۳۰ جولای ۲۰۲۱)

نتایج شو اسمکدان (30 جولای 2021)

نتایج شو اسمکدان (۳۰ جولای ۲۰۲۱)

شو بصورت زنده در تارگت سنتر، مینیاپولیس مینه سوتا با حضور تماشاگران برگزار شد”

۱- حضور و صحبت های جان سینا در رینگ، در مورد رومن رینز صحبت کرد، برن کوربین وارد شده و از سینا درخواست کمک کرد، سینا چند دلار به برن داده و برن به سینا گفت “خسیس و خودخواه”، سینا گفت “باید بهت درس بدم، چیزی بهت بدم که نیازش داری، یک AA” سینا برن را بلند کرده و AA به برن!

۲- صحبت های ری میستریو با دامینیک میستریو!

۳- ری میستریو (دامینیک میستریو کنار رینگ) vs جیمی اوسو (جی اوسو کنار رینگ)
برنده: ری میستریو با رول! (دامینیک با پا کمر ری را گرفته اما داور ندید)

۴- مصاحبه با بیانکا بلیر در رینگ، کارملا وارد شده و صحبت کرد، زلینا وگا وارد شده و صحبت کرد، کارملا و زلینا بیانکا را زدند، ساشا بنکز (با موی آبی) وارد شده و کارملا و زلینا را زد، ساشا بیانکا را بغل کرده و همراه هم روی تم ساشا رقصیدند!

۵- مصاحبه با رجی در بک استیج!

۶- مسابقه سر کمربند ۲۴/۷:
رجی (قهرمان) vs چد گیبل (اوتیس کنار رینگ)
برنده: رجی با DQ! (اوتیس رجی را زد)
قبل از شروع مسابقه اوتیس رجی را زد، بعد از مسابقه اوتیس رجی را از بالای طناب به بیرون پرتاب کرده و رجی روی پای خودش ایستاد!

۷- صحبت های آدام پیرس و سونیا دویل در بک استیج، سونیا مسابقه مین اونت امشب را اعلام کرد، ساشا بنکز و بیانکا بلیر مقابل کارملا و زلینا وگا!

۸- مراسم امضای قرارداد مسابقه سر کمربند یونیورسال در سامراسلم بین رومن رینز و فین بلور با حضور آدام پیرس، سونیا دویل و پاول هیمن در رینگ، رومن صحبت کرده و امضا کرد، قبل از اینکه فین امضا کند برن کوربین وارد شده و فین را زد و فین را به آن سمت دیواره انداخت، برن قرارداد را برداشت، جان سینا وارد شده و برن را به بیرون رینگ انداخت، سینا قرارداد را برداشته و با ماژیک قرارداد را با نام خودش امضا کرد، سینا قرارداد را به پیرس داده و رفت، رومن در فکر فرو رفته بود!

۹- آدام پیرس و سونیا دویل در بک استیج، پاول هیمن آمده و صحبت کرد، پیرس و سونیا گفتند مسابقه رومن رینز مقابل جان سینا سر کمربند یونیورسال در سامراسلم رسمی است!

۱۰- سزارو، شینسکه ناکامورا و بیگ ای (ریک بووگز کنار رینگ) vs دولف زیگلر، رابرت رود و آپولو کروز (کماندر عزیز کنار رینگ)
برنده: سزارو، شینسکه ناکامورا و بیگ ای (شینسکه آپولو را پین کرد)

۱۱- ادج وارد شد و تبلیغ پخش شد، از تبلیغ بازگشته و ست رولینز در رینگ بود، در حین پخش تبلیغ ست از پشت سر به ادج حمله کرده بود، ست با دوربین فیلمبرداری به سر ادج ضربه زده بود، صحبت های ست رولینز در رینگ، ست گفت “اگه من نتونم قهرمان کمربند یونیورسال بشم، ادج هم نمیتونه”!
(در حین صحبت های ست، بکی لینچ تشویق شد)

۱۲- ساشا بنکز و بیانکا بلیر vs کارملا و زلینا وگا
برنده: ساشا بنکز و بیانکا بلیر (ساشا با سابمیشن کارملا را تسلیم کرد)
بعد از مسابقه ساشا و بیانکا خوشحالی کردند، بک استبر ناگهانی از ساشا به بیانکا، ساشا کمربند را برداشته و بیانکا را زد، بنک استیتمنت از ساشا به بیانکا، بیانکا تسلیم شده و ساشا رهایش کرد، در آخر بنک استیتمنت سنگین از ساشا، بیانکا تسلیم شده اما ساشا رهایش نکرد و بیانکا از حال رفت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *