۰

آموزش فورتنایت : محل تمام Alien Artifact در هفته ۸ بازی

آموزش فورتنایت :

در این آموزش فورتنایت قصد داریم تا محل پیدا کردن تمام Alien Artifact ها را در مپ بازی برای هفته هشتم به شما بیاموزیم ، پس با ما همراه باشید :

آموزش فورتنایت

پنج Alien Artifact دیگر این هفته به نقشه Fortnite اضافه شده است. جمع آوری برخی از آنها سخت تر از دیگران است. Alien Artifact ها نزدیک پایگاه های IO یک چالش منحصر به فرد است که در آن بازیکنان باید با رقبای خود و همچنین سربازان IO مبارزه کنند. خوشبختانه ، تنها کاری که باید انجام دهید لمس یک Alien Artifact برای جمع آوری آن است.

آموزش فورتنایت

۱- اولین Alien Artifact را می توان در جنوب صخره های Craggy Cliff و شرق Pleasant Park یافت. در زیر یک سنگ بزرگ در دامنه تپه ای در میان چمن های بنفش قرار دارد.

آموزش فورتنایت

۲- دومین Alien Artifact در جنوب غربی Boney Burbs واقع شده است. مجبور نیستید راه دور بروید. این آیتم در وسط علف های بنفش رنگ ، در نزدیکی برخی درختان و سنگهای بزرگ قرار دارد.

آموزش فورتنایت

۳- سومین Alien Artifact در جنوب غربی Dirty Docks و جنوب غربی مجتمع Corny (اساساً در وسط این دو مکان) در پایگاه IO واقع شده است. برای پیدا کردن آن ، زیر هلی پدی که به ساختمان بزرگ ماهواره متصل است ، نگاه کنید.

آموزش فورتنایت

۴- چهارمین آیتم را می توان درست در شرق Slurpy Swamp یافت. این آیتم در یک انبار بزرگ در نزدیکی دهانه رودخانه واقع شده است. فقط کافی است جاده ای را که از Slurpy Swamp دور می شود در آن جهت دنبال کنید. این Alien Artifact در داخل انبار قرار دارد و روی یک توربین بزرگ معلق است.

آموزش فورتنایت

۵- پنجمین و آخرین مAlien Artifact در جنوب Catty Corner واقع شده است. رودخانه را دنبال کنید تا به یک پل چوبی کوچک برسید. جایزه شما در زیر ضلع جنوبی پل خواهد بود.

آموزش فورتنایت

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *